Hey, ik heb even een vraag over PHPHulp.nl

Wat mij opvalt is dat je reacties van bijvoorbeeld een script, boek of tutorial wel zelf kunt verwijderen, maar dat dat niet kan met een reactie van het forum.

Zou het niet makkelijker zijn dat je zelf je reactie kan verwijderen? Bijvoorbeeld als je een foutje heb gemaakt en een dubbel post heb gemaakt? Of gewoon als je vind dat je een nutteloze reactie heb gemaakt?

Greetz,
Chris

[edit]
Zullen we met z'n allen voortaan gewoon zo gaan doen? :P
[/edit]
Je kunt een veld toevoegen in je db welke je óf de waarde 1 óf de waarde 0 geeft om aan te geven dat het topic actief is of niet..
Moderators hebben al de mogelijkheid om topics te sluiten geloof ik dus het systeem bestaat al..
Lol, is geen dubbelpost. Het is al zobiezo 1 uur later ;l
HarmW!!!

Als je 2 keer binnen de 24 uur post, word dit als bumpen (in jou geval dubbelpost genoemd) gezien!
Als je 2 keer binnen de 24 uur post, word dit als bumpen (in jou geval dubbelpost genoemd) gezien!
Als ik dit letterlijk lees dan bumpt iedereen op het forum.

Mark,

Ik weet dat HarmW vaker een nieuw bericht post dan dat hij zijn edit knopje knopje gebruikt maar dat is geen reden om met uitroeptekens / vette tekst hem dat duidelijk te maken.
Er wordt door de moderators wel op gelet. Vind jij dit niet? PM een van ons dan even en we zullen er naar kijken.

@ HarmW,

Probeer vaker je edit knop te gebruiken. Het scheelt een hoop irritaties onder andere PHPhulp gebruikers.

Mvg,

Erik
Ow, ik dacht een uur. Sorry!

Reageren