Zoiets zou ik graag ook willen. Ik heb een 19'' widescreen, en een 15'', en een nVidea gForce 5300 PCI, met 1 uitgang. Zou ik gewoon een andere video kaart bij kunnen hangen en dan het zelfde doen? (maakt het uit als het een best slechte video kaart is) En m'n vader had eerst ook 2 schermen, maar die taakbalk liep niet door op het 2e scherm, hoe krijg die vent dat wel?
Jah, viel mij ook al op. Hoe maak jij je huiswerk? En als er brand is, dan wil je dus 112 bellen. Maar omdat daar een fles brandbare vloeistof voor staat, valt deze om, dan komt er een steek vlam, en staat de telefoon ook in de fik!!!
Je kunt ook gewoon een videokaart met twee uitgangen kopen. Ik heb een ATI Radeon nogwat, met een DVI- en een VGA-uitgang. Op de DVI heb ik een mooi dingetje zitten dat het omvormt naar VGA, en daar zijn mijn VGA uitgangen. Heerlijk :)
Verder is het, wat iemand hiervoor al zei, prima mogelijk om AGP en PCI(-X) naast elkaar te gebruiken voor twee videokaarten, deed ik in mijn oude PC ook.
Het gebruiken van een videokaart en een onboard videokaart wil wel eens problemen leveren. Het is soms zo dat de onboard videokaart uitgaat als je er een andere videokaart in stopt (volgens mij). Succes ermee iig.
Trouwens, voor hoge resoluties is GridMove een fijn programmaatje, en voor multi screen is UltraMon erg prettig. Ik gebruik ze beide met veel plezier :)