Hallo,

Misschien is het een idee om bij de nieuwe site de leden welke minder dan 500 posts hebben, deze te wijzen op een aantal regels d.m.v. een alertwindow, welke na 5sec. pas kan worden weggeklikt alvorens een topic kan worden aangemaakt?
Dit window bevat dan:

- kijk eerst op php.net in de manual
- Google!!

Dit om irritaties welke ik steeds vaker voorbij zie komen te voorkomen en het hier zo gezellig mogelijk te houden..? :)
alertwindows: disable
klaaaaaaar
Ja, goed maar dan proberen we er tenminste íéts aan te doen.. :)

[edit]
Ik heb zelf niets tegen mensen die iets 'simpels' vragen, zo ben ik tenslotte zelf ook begonnen, maar het is een feit dat een ieder hier zich er steeds meer aan irriteert en dat is niet echt bevordelijk voor de hulpsfeer.. :)
Ik heb zelf immers ook nog nooit de PHPHulp regels gelezen, simpelweg omdat ze mij niet opvallen..
[/edit]
doe net als ik, affikken tot ze niet meer terugkomen help ze php te leren
Ik probeer altijd wel hulp te bieden als ik de oplossing weet, daar leer je immers zelf ook weer van, met name als ik het fout heb, dan word ik daar ook weer op gewezen.. :)
Probeer anders de 'regels' wat meer op te laten vallen, dat scheelt al een hele berg
Als je jezelf aanmeldt zou je eigenlijk verplicht moeten worden om de regels even door te lezen.

Hahaha, dat kan ook wel, maar ......... dan zou je de nieuweling een aantal vragen moeten stellen waarvan de antwoorden te vinden zijn in de FAQ. Goed geantwoord, accepteren, niet goed gescoord, doei. ;-))
haha tja :)

Gewoon opvallender maken dan nu is denk al een stap in de goede richting
SanThe schreef op 06.08.2007 16:38
Als je jezelf aanmeldt zou je eigenlijk verplicht moeten worden om de regels even door te lezen.

Hahaha, dat kan ook wel, maar ......... dan zou je de nieuweling een aantal vragen moeten stellen waarvan de antwoorden te vinden zijn in de FAQ. Goed geantwoord, accepteren, niet goed gescoord, doei. ;-))

Dat is nog niet eens zo een heel slecht idee ook. Volgens mij zou dit een heleboel onnodige topics schelen.
gewoon een soort quiz voor dat je je kan aanmelden..
eerst had je die cijfertjes en lettertjes om bots tegen te gaan (ben de naam kwijt), maar die zijn gehackt,,
dus gaan we gewoon door, door ze een quiz te laten maken.
met iedere keer een andere volgorde van de vragen.
:P (dah wat vind ik mijn idee toch bagger :P) maar het idee van een vragenlijst om te kijken of ze die regels wel hebben doorgelezen is opzich wel een idee..
eigenlijk voor mensen onder de 100 posts ofzo, en dan maak je gewoon een window met als je op ok klikt je naar de faq/regels gaat en nee dat je gewoon kan posten XD
Zijn er phphulp regels? :') behalve die ene van bumpen, die wist ik wel :)

Reageren