Misschien is het een idee om bij de nieuwe site de leden welke minder dan 500 posts hebben, deze te wijzen op een aantal regels d.m.v. een alertwindow, welke na 5sec. pas kan worden weggeklikt alvorens een topic kan worden aangemaakt?
Dit window bevat dan:
- kijk eerst op php.net in de manual
- Google!!
Dit om irritaties welke ik steeds vaker voorbij zie komen te voorkomen en het hier zo gezellig mogelijk te houden..? :)
?Onbekende gebruiker
06-08-2007 18:54
Daar heb je die FAQing manual voor he ;) Ook de stickies goed doorlezen :)
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat je er heel veel mee opgaat schieten.
Je hebt toch altijd mensen die er schijt aan hebbem. Ik denk egt dat het totaal NIETS uithaalt.
?Onbekende gebruiker
06-08-2007 19:02
Mitchelp schreef op 06.08.2007 18:57
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat je er heel veel mee opgaat schieten.
Je hebt toch altijd mensen die er schijt aan hebbem. Ik denk egt dat het totaal NIETS uithaalt.
Dan moeten ze òf naar de dokter en laten onderzoeken op "blauw alg" òf pampers kopen.
Dan moeten ze òf naar de dokter en laten onderzoeken op "blauw alg" òf pampers kopen.
Lees jij wel eens de licence agreement die je bij installers te zien krijgt? En heb jij wel eens illegale software geïnstalleerd of een cdtje van/aan je buren geleend?
lijkt me geen goed idee, ikzelf heb nog niet eens 30 posts en geef eerder antwoord op vragen dan dat ik ze stel. En er wordt gesuggereerd dat als je minder dan 500 posts hebt nog onervaren bent in PHP. Dit hoeft helemaal niet het geval te zijn, het kan net zo goed dat een expert zich later registreerd en daarom weinig posts heeft, dan hoeft diegene niet meteen onervaren te zijn.
Ik vind dat je pas iets mag posten bij 10.000 posts of meer.
Wat bedoel je daarmee? Een eigen toppic of een script?
?Onbekende gebruiker
16-08-2007 09:26
HarmW schreef op 16.08.2007 09:23
[quote='Jan Koehoorn schreef op 16.08.2007 09:22']Ik vind dat je pas iets mag posten bij 10.000 posts of meer.
Wat bedoel je daarmee? Een eigen toppic of een script?[/quote]
Als het over scripts gaat, kijk dan naar mij script die toch goed ik hoor helemaal geen comments en ik heb nog niet eens 500 posts.
[edit]wel comments maar ik los het wel snel op zonder doe het lekker zelf[/edit]
Misschien kunnen mensen heel goed scripts schrijven en ze willen dat hier plaatsen maar 'het mag niet' van de regels