Hallo,

Misschien is het een idee om bij de nieuwe site de leden welke minder dan 500 posts hebben, deze te wijzen op een aantal regels d.m.v. een alertwindow, welke na 5sec. pas kan worden weggeklikt alvorens een topic kan worden aangemaakt?
Dit window bevat dan:

- kijk eerst op php.net in de manual
- Google!!

Dit om irritaties welke ik steeds vaker voorbij zie komen te voorkomen en het hier zo gezellig mogelijk te houden..? :)
Waarom is dat idee goed? Alleen maar irritatie. Bij het aanmaken van een account de regels weergeven met een

[ ] ik heb de regels gelezen en ga accoord.

Mocht er dan nog niet volgens de regels gepost worden is het heel simpel, slotje op elke post.
Okee, nu even serieus dan: beginners lezen vaak de regels niet, bumpen, spammen, schrijven slecht Nederlands, formatteren hun code niet netjes, vergeten te bedanken als je ze aan een oplossing helpt, gaan er met je vriendin vandoor en zuipen je bier op.

Dat is nou juist wat we hier aan het doen zijn op phphulp; we helpen ze met programmeren, leren ze goed Nederlands, vertellen ze dat bumpen niet netjes is, leren ze dankjewel zeggen als je ze geholpen helpt, gaan er met hun vriendin vandoor en zuipen hun bier op.

Dat hoort er gewoon bij als helper op phphulp. Daarom: geef het goede voorbeeld en verder blijven lachen ;-)
Jan Koehoorn schreef op 16.08.2007 09:48
Okee, nu even serieus dan: beginners lezen vaak de regels niet, bumpen, spammen, schrijven slecht Nederlands, formatteren hun code niet netjes, vergeten te bedanken als je ze aan een oplossing helpt, gaan er met je vriendin vandoor en zuipen je bier op.

Dat is nou juist wat we hier aan het doen zijn op phphulp; we helpen ze met programmeren, leren ze goed Nederlands, vertellen ze dat bumpen niet netjes is, leren ze dankjewel zeggen als je ze geholpen helpt, gaan er met hun vriendin vandoor en zuipen hun bier op.

Dat hoort er gewoon bij als helper op phphulp. Daarom: geef het goede voorbeeld en verder blijven lachen ;-)

Jan ik zeg maar 1 ding: ''JE HEBT HELEMAAL GELIJK!''
je kan ook gewoon doen (als je toch wilt werken met die aantal posts)

dat je zegt als je een topic makt onder de 250 posts dan staat er op de link "nieuw topic" het zelfde als wat je nu krijgt alleen dan staat er boven hoe je je topic moet opbouwen
HarmW schreef op 16.08.2007 09:51
[quote='Jan Koehoorn schreef op 16.08.2007 09:48']Okee, nu even serieus dan: beginners lezen vaak de regels niet, bumpen, spammen, schrijven slecht Nederlands, formatteren hun code niet netjes, vergeten te bedanken als je ze aan een oplossing helpt, gaan er met je vriendin vandoor en zuipen je bier op.

Jan ik zeg maar 1 ding: ''JE HEBT HELEMAAL GELIJK!''[/quote]

Ik ook !
Nou we zijn het daar dan allemaal over eens :) Bedankt voor dit topic.

Reageren