Wij hebben sinds kort een nieuwe laptop thuis . Hier staat windows vista op Maar omdat we er niet te vreden van zijn willlen we terug xp instaleren .
We hebben een cd van xp ( geen legegale "meer" maar hij wijgert verder te gaan omdat er een versie van windows opstaat die nieuwer is dan xp ( vista dus ) . Nu vroeg ik me af wat ik moet doen .
Ik had al gedacht aan de c-schijf formateren maar kan ik dan nog wel verder want dan is windows weg .
ik heb eerst mijn windows CD erin gestoken en daarna kon ik kiezen welke partitie ik wou formateren om windows op te zetten :s mss eerst eens heropstarten met je windows cd erin?
Rechter muisknop op de schijf en dan formateren deed ik .
Voor dat ik dat deed . Stopte ik gewoon de cd van xp erin maar hij wijgerde verder te gaan omdat er windows al op stond . Ik kreeg enkel de kans om een oplossing op het internet te zoekn of te anuleren .
@wes : niet ALLE partities hee (ik heb bv nog een partitie BACKUP waar al men drivers etc staan ;) dus als je die hebt naamgenoot(heet ook Joren) moet je die niet formateren
oke ik probeer het even ik hoop dat hij het straks nog wil doen anders zal ik zware kosten hebben bij de computer winkel
tot straks ik laat iets van me horen !