Hey, ik heb een klein vraagje..
Overal op het internet staan scripts van maffia RPGS gratis aangeboden, door mensen die die scripts niet zelf hebben gemaakt.
Hoe krijgen die mafkezen telkens die scripts van die sites in handen, en wat kan je er tegen doen?? Alvast bedankt
Bij dat soort spellen moet je er rekening mee houden dat het bedrag wat een speler betaald niet het bedrag is wat er ontvangen wordt. De kosten voor de tussenpartij (vaak een sms/bel dienst) kan oplopen tot 50% van het bedrag.
En natuurlijk hebben ze de server kosten. Maar als er maar genoeg zijn kunnen ze er wel een ijsje van kopen ;)
onder het algemene publiek wel, maar ik wilde het al heel lang, en over dat spam, da val wel mee, want ik heb veel van deze topic geleerd 8-)
?Onbekende gebruiker
11-08-2007 20:15
wouter schreef op 11.08.2007 20:10
onder het algemene publiek wel, maar ik wilde het al heel lang, en over dat spam, da val wel mee, want ik heb veel van deze topic geleerd 8-)
Nou, dat is belangrijk. :)
Maar ik vraag me af waarom mensen nog die troep downloaden en dan online zetten. Vervolgens mee gaan pronken bij hun vrienden en wanneer er een foutje op treedt er neit mee over weg kan?
Dit resulteert in een spam actie op elk willekeurig forum die support geeft aan PHP beginners (niks tegen beginners hoor...). Wat weer resulteert dat wes over stuur raakt, omdat iemand vraagt om te helpen aan *kots* een criminals *kuch!*...