Hey, ik heb een klein vraagje..
Overal op het internet staan scripts van maffia RPGS gratis aangeboden, door mensen die die scripts niet zelf hebben gemaakt.
Hoe krijgen die mafkezen telkens die scripts van die sites in handen, en wat kan je er tegen doen?? Alvast bedankt
Je hebt ook software zoals Zend Guard om je code te coderen en dan toch op de server te draaien. Als ze dan wel door een fout bij je server kunnen hebben ze je code nog niet.
zoek bijvoorbeeld eens op php code protection Meestal moet je er wel redelijk (veel) voor betalen.
Ey Hipske, je heb helemaal gelijk, echt waar, ik bied mijn excuses aan, sterker nog, zodra ik net zoveel verdien als de eigenaar van iTunes, mag jij mijn site hebbenXD
Er bestaan toch programma's die je PHPcode kunnen kraken en stelen?
lijkt me wel heel sterk, als je een website opvraagt die in php gebouwd is, krijg je alleen pure html terug. Niets wat met php te maken heeft krijg je ook maar via poort 80 op je beeldscherm te zien.
Ey Hipske, je heb helemaal gelijk, echt waar, ik bied mijn excuses aan, sterker nog, zodra ik net zoveel verdien als de eigenaar van iTunes, mag jij mijn site hebbenXD
Ok, is genoteerd.
Laat maar eens weten wanneer je meer dan 1$ per maand verdient! (dat is het officiƫle salaris van Steve Jobs, CEO van Apple)
[quote='wouter schreef op 10.08.2007 13:16']Ey Hipske, je heb helemaal gelijk, echt waar, ik bied mijn excuses aan, sterker nog, zodra ik net zoveel verdien als de eigenaar van iTunes, mag jij mijn site hebbenXD
Ok, is genoteerd.
Laat maar eens weten wanneer je meer dan 1$ per maand verdient! (dat is het officiƫle salaris van Steve Jobs, CEO van Apple)[/quote]Sterker nog, het is 1 dollar per jaar.... (bron)