Hey, ik heb een klein vraagje..
Overal op het internet staan scripts van maffia RPGS gratis aangeboden, door mensen die die scripts niet zelf hebben gemaakt.
Hoe krijgen die mafkezen telkens die scripts van die sites in handen, en wat kan je er tegen doen?? Alvast bedankt

Mod edit
Even schopje richting de goede hoek
deze wouter -> is niet deze wouter :p

Er zijn er 2 verschillende :p goed kijken dus hé

Stelen doet iedereen kan je niet tegen houden
wouter schreef op 10.08.2007 16:10
Stelen doet iedereen kan je niet tegen houden

Iedereen is wel heel veel.
Ik ben me in ieder geval niet bewust van het feit dat ik ooit een diefstal gepleed heb, maar helaas komt diefstal wel vaak voor.
ik steel nooit

creatief kopieren is de juiste term
wouter, verdien je al 1dollar per jaar?
wes schreef op 10.08.2007 14:59
en we zijn aaaaaaaaaaaallemaal getuige

Wes is weer eens stoned
ik ben nooit stoned
wes is bij geboorte in de navelstreng verstrikt geraakt, daardoor zijn er wat hersencellen afgestorven en werkt nu niet alles zoals het zou moeten.
Hipska schreef op 10.08.2007 17:31
wouter, verdien je al 1dollar per jaar?
uhhh, valt tegen, als zakgeld niet meetelt, dan heb ik het helaas nog niet voor elkaar gekregen, maar kan ik in deze topic dan nog een kleine vraag stellen doorgaande op winst van RPGmakers, weet iemand toevallig hoeveel procent er ongeveer betalend lid is bij bijvoorbeeld Mobstar, want iemand zei in dit topic dat 99 procent van de mensen die het spelen onder de 14 is, en met het oog gericht op hun inkomsten, lijkt me dat een RPG niet veel kan opleveren, of zit ik er heel erg naast.
PS: Hipska, als ik die dollar per jaar verdien, mag jij em hebben, tis toch feest:P
Ok, stuur je me een PM met je gegevens en die van de site?

Zakgeld telt natuurlijk ook mee, dat verdien je door braaf te zijn voor je ouders en niet weg te lopen van huis.
wie zegt dat ik braaf ben, ik ben stoeeeerrrr.... maar zijn die cijfers van mobstar úberhaupt bekend, want als zelfs maar 1 5de van de mensen betalend is, dan verdienen zij als meer dan 5 ton!, lekker meegenomen dacht ik zo?

Reageren