Hey, ik heb een klein vraagje..
Overal op het internet staan scripts van maffia RPGS gratis aangeboden, door mensen die die scripts niet zelf hebben gemaakt.
Hoe krijgen die mafkezen telkens die scripts van die sites in handen, en wat kan je er tegen doen?? Alvast bedankt

Mod edit
Even schopje richting de goede hoek
Criminals waarschijnlijk?
Dat kan je overal gratis vandaan halen
Ja, dat weet ik, nou wil ik mezelf kunnen garanderen dat als ik over een paar maanden mijn site online zet, dat mijn site niet óók gratis downloadbaar is
Je site (html/css/plaatjes) is altijd downloadbaar. Je script enkele als jouw beveiliging slecht is of als je iemand toegang geeft tot de bestanden.
@wouter, deze "mafkezen" krijgen die scripts gratis van de makers. De makers zetten ze namelijk ter download op internet.
huh? Waarom doen ze dat dan? Dat is toch dom als jij daar hard voor gewerkt hebt?
@GaMer13 -> Niet altijd, de makers van WarAge (ofzoiets...) hadden hun site niet vrijwillig uitgelekt..

Die zijn gewoon gehackt ;)
Chris schreef op 10.08.2007 12:27
@GaMer13 -> Niet altijd, de makers van WarAge (ofzoiets...) hadden hun site niet vrijwillig uitgelekt..

Die zijn gewoon gehackt ;)

Ja, als je een FTP wachtwoord hebt zoals 123dom ja :P
wouter schreef op 10.08.2007 12:27
huh? Waarom doen ze dat dan? Dat is toch dom als jij daar hard voor gewerkt hebt?

Laten we dan ook maar stoppen met alle open-source projecten. Gelukkig is niet iedereen net zo egoistisch als jij.
Kijk, je begrijpt me verkeerd, ik ben nu al 2 jaar(!) bezig met één site, dus wou ik voorkomen dat iemand in 2 minuten hetzelfde heeft bereikt, want stel ik zou er lidmaatschap bij doen (voor inkomsten) en degene die em van internet heeft zet em ook op, zonder lidmaatschap, waarom zou iemand dan mijn spel spelen.
En een feit gegeven, de 2 meest gespeelde maffia spellen zijn Barafranca en mobstar, die gaan hun script eeeeecht niet op internet zetten, die kennen er erg veel voor vangen
is dat dan zo erg egoistisch? nee toch?

Reageren