Hey, ik heb een klein vraagje..
Overal op het internet staan scripts van maffia RPGS gratis aangeboden, door mensen die die scripts niet zelf hebben gemaakt.
Hoe krijgen die mafkezen telkens die scripts van die sites in handen, en wat kan je er tegen doen?? Alvast bedankt
Mozilla doet het toch ook gratis? Allerlei linux distributies zijn toch ook gratis? Als we die nou eens even betaald zouden maken dan wordt Microsoft nooit van zijn onverdiende troon gestoten.
Wouter, 1: bewerk je bericht, niet dubbelposten ;)
2: Criminal games zijn populair bij mensen onder de 16, de makers zijn 99/100 jonger en doen er 1 downloaden en bewerken er een paar dingen aan. Criminals zijn 1 van de zwaarst irritante dingen waar ik spam van krijg...
nou, in het begin vroeg ik indirect voor een script om de privacy van de PHP te waarborgen, dus zodoende wel lijkt me, maar toen kreeg ik te horen dat je php zowiezo al beveiligd is tenzij je informatie geeft aan iemand, wat ik niet van plan ben, duss voilá, opgelost XD
Zonder mensen die hun code delen zou phphulp geen scripts en tutorials hebben staan in hun database waar jij iets zou kunnen van leren.
Zonder die mensen zou jij nu niet gratis op firefox kunnen surfen, je apache op je pc draaien. Zonder hen zou je veel moeten betalen om php te kunnen gebruiken. Zou je voor winamp, real, wmp, vlc, iTunes moeten betalen...
Voorbeelden genoeg, dus is dat wel redelijk egoistisch.
Ik zeg nu niet dat je àlles moet gaan delen met de wereld, maar af en toe een scriptje kan zeker geen kwaad. (kijk bv even in mijn profiel, ik plaats ook een paar scriptjes)
Ik kan wel geloven dat je niet je volledige site wil opensource maken, maar als je een onderdeel hebt (bv loginscript) dat je op een mooie,goede of vernieuwende manier gemaakt hebt, dan kan dat wel eens nuttig zijn voor de anderen als je dat met ons deelt bijvoorbeeld.