Hoi mensen,

Mijn ouders zijn niet thuis, en ik moet de was doen. Ik heb een stapel witte ondeerbroeken, witte sokken, groene onderbroeken, en een wit en een blauw t-shirt.

Hoe heet kan ik alles wassen en wat moet waarbij?

Alvast bedankt :)

Henk
ik zouw het niet weten:|

Mensen hier moet een tutorial voor gemaakt worden! XD
Je moet hem niet te heet zetten, want dan krimpt alles. 40º lijkt me zat (of zitten er allemaal [color=#A0ABC8]fapsel[/color]vlekken in? :P) Ik denk dat je de hele boel wel bij elkaar kunt gooien en dan niet teveel zeep erbij doen, maar dat staat wel op het pak hoeveel erin moet.

Succes ermee jongen. En onthoud: een kind kan de was doen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik mijn blauwe t-shirt bij mijn witte t-shirt en mijn ondergoed kan doen :-P Ow er zit wel redelijk wat fapsel in verwerkt ja, maar dat gaat er wel uit met 40º lijkt mij.
Lol, de meeste kledingstukken hebben een etiket waarin staat wat wel en niet mag.
TJVB schreef op 10.08.2007 13:16
Lol, de meeste kledingstukken hebben een etiket waarin staat wat wel en niet mag.

Die knippen veel mensen der uit...
Het lijkt me dat het wel algemeen bekend is hoe heet sokken en 95%-katoenen onderbroeken gewassen kunnen worden toch?

Op m'n blauw shirt staat:
100% COTTON
MACHINE WASH
IN COLD WATER
DALICATE CYCLE
TUMBLE DRY LOW
REMOVE PROMPTLY
DO NOT USE BLEACH
MADE IN U.S.A.
MED
In m'n witte shirt staat alleen de maat nog.
gewoon alle witte zooi bij elkaar en dan nog een wasje draaien met alle gekleurde dingen. Vaak kun je (oude)handoeken bij elkaar gooien.
En een wit katoenen t-shirt kan bij een blauw katoenen t-shirt?
Gewoon geen kleuren bij witte was.
Alle GEKLEURDE dingen bij elkaar :) en alle witte dingen bij elkaar ;) zodat je al en ziends geen lichtblauwe kous eruit haald achteraf :p

Reageren