Hoi mensen,

Mijn ouders zijn niet thuis, en ik moet de was doen. Ik heb een stapel witte ondeerbroeken, witte sokken, groene onderbroeken, en een wit en een blauw t-shirt.

Hoe heet kan ik alles wassen en wat moet waarbij?

Alvast bedankt :)

Henk
Je kunt het ook doen zoals ze deden toen ik in Ecuador was, heet water heel veel bleekmiddel en alle vlekken ginger eruit :p

Nee, ondergoed is wel prettig om wat heter te doen dan wordt het goed schoon.
En met kleuren moet je soms wat opletten want niet alles bij elkaar (maar dit ligt niet perse aan een kleur)
Jah bleekmiddel bij je blauwe shirts, lijkt me geen goed plan..
Ik heb nu witte en groene onderbroeken op 95º gedaan, 1 uur en 55 minuten. (Tsja er stond Cotton bij, dus ik dacht dat is wel goed :-P)[edit][/edit]
Denk niet dat die zomenteen nog passen...
WTF, dat is veel te heet :P. kun je ze aan je kleine broertje uitlenen. hahaha.
Maar ik heb op de wasmachine de optie "Coton blanc" gekozen. En aangezien m'n onderbroeken wit en van katoen zijn, denk ik dat het wel kan :-P
Ik weet weinig van wassen, maar ik denk toch echt dat dat iets te heet is Henk :P Je houdt zo alleen maar ballenknijpers over xD
Herjan,

Dit gebeurt jou erg vaak ... heb je geen geduld of is het gewoon toeval?
Volgens mij is het een bug in Firefox of PHPhulp. Ik kan er serieus niks aan doen. Ik klik maar één keer en vernieuw niet.
Herjan schreef op 10.08.2007 14:06
Volgens mij is het een bug in Firefox of PHPhulp. Ik kan er serieus niks aan doen. Ik klik maar één keer en vernieuw niet.

... Dat is haast niet mogelijk, aangezien ik ook Firefox heb en ook op PHPhulp.nl zit en veel addons heb. Toch kan ik (al probeer ik zo raar mogelijke manier) maar één post plaatsen...

Reageren