Hoi mensen,

Mijn ouders zijn niet thuis, en ik moet de was doen. Ik heb een stapel witte ondeerbroeken, witte sokken, groene onderbroeken, en een wit en een blauw t-shirt.

Hoe heet kan ik alles wassen en wat moet waarbij?

Alvast bedankt :)

Henk
Ik weet het verder ook niet. Ik weet alleen dat ik er niks aan kan doen ;) Ik heb Firefox ook al eens opnieuw geïnstalleerd.
Bel je oma op die weet meer van grote wasjes en kleine wasjes (mss een php script voor schrijven :P)

Nee, maar vraag het aan een vrouw die weten het wel, daarom heb ik altijd een vriendin in huis als ik alleen ben ;)

enne, this nog relaxed ook een vrienden.
Alexander schreef op 10.08.2007 15:14
Bel je oma op die weet meer van grote wasjes en kleine wasjes (mss een php script voor schrijven :P)

Nee, maar vraag het aan een vrouw die weten het wel, daarom heb ik altijd een vriendin in huis als ik alleen ben ;)

enne, this nog relaxed ook een vrienden.

Tsjonge jonge jonge, wat een instelling zeg....
De mannen van tegenwoordig :/

*Kijkt naar zichzelf*

Laat maar, ik heb niks gezegd >:)

[edit]Waarom is trouwens mijn vorige post (bovenaan de pagina hier) ge-edit door Bas, en staat er "Iks dee!" in? :S[/edit]
GaMer13 schreef op 10.08.2007 14:10
[quote='Herjan schreef op 10.08.2007 14:06']Volgens mij is het een bug in Firefox of PHPhulp. Ik kan er serieus niks aan doen. Ik klik maar één keer en vernieuw niet.

... Dat is haast niet mogelijk, aangezien ik ook Firefox heb en ook op PHPhulp.nl zit en veel addons heb. Toch kan ik (al probeer ik zo raar mogelijke manier) maar één post plaatsen...[/quote]
En toch is het zo! Ik heb het 'probleem' ook gehad hier. Na een herinstallatie was het weer weg, maar toch.
Dat de PHP module niet geinitialiseerd wordt door de server/apache ofzo... Dat lijkt me de meest voor de handliggende oorzaak.
Firefox loopt trouwens ook regelmatig vast als ik een bericht post op PHPhulp.
Het enige probleem dat ik heb met PHPhulp.nl is, dat soms het menu (links) niet op komt dagen...
Nou mijn ondergoed is geslaagd hoor :-)
Henk schreef op 10.08.2007 15:49
Nou mijn ondergoed is geslaagd hoor :-)

Goed om te horen ^^ Ik heb nog nooit me eigen was gedraaid, maar wel een aantal keren mijn T-shirts/broeken gestreken.

Reageren