phphulp is weer heel traag bij mij, per pagina die ik nu open laadt hij ogeveer 7 seconden. mijn internet is niet traag want anders sites als tweakzone.nl werken heel snel. Vroeger had ik dit ook bij de oude layout maar dat was weg met de nieuwe.
dan kan de provider op die server (alst een shared server is) toch ook gewoon veel bezoekers hebben.
Tenzij dus iedere site een eige server heeft
?
Onbekende gebruiker
14-12-2004 19:27
Je zal bijna nooit een situatie vinden dat elke website een eigen server heeft. Meestal hebben meerdere servers de taken verdeeld (mysql, webserver, mail) maar dat hoeft natuurlijk niet :-)
Heeft te maken met de grootte van je site ... maar zoals mitch zei ze hadden problemen. als ze bijvoorbeeld de mysql server kwijt zijn moet ze dubbel zoveel doen op 1 server
//edit
Sorry als moe ben maak nog al wat schrijffouten
mij pa is provider en bij hem zijn er wel een aantal servers echt van klanten waarr dan ook maar 1 site op draait...
?
Onbekende gebruiker
14-12-2004 19:54
dat heet dan dedicate server of colocatie. De klant koopt dan een server maar dient ook zelf onderhoud uit te voeren e.d. Maar kan hier ook een onderhoudscontract voor bestellen (meestal). Bij colocatie krijg je eigenlijk alleen de kast, voeding en netwerk van de "provider"
Heeft te maken met de groote van je site ... maar zoals mitch zij ze hadden problemen. als ze bevoorbeeld de mysql servern kwijt zijn moet ze dubbel zoveel doen op 1 server
Kan het niet laten...
... de grootte ...
... mitch zei ...
... ze bijvoorbeeld ...
Dialect kan ik begrijpen, maar zulke fouten jammer genoeg niet :) 't is geen aanval, ik verbeter gewoon ;)