phphulp is weer heel traag bij mij, per pagina die ik nu open laadt hij ogeveer 7 seconden. mijn internet is niet traag want anders sites als tweakzone.nl werken heel snel. Vroeger had ik dit ook bij de oude layout maar dat was weg met de nieuwe.
D@rk schreef op 15.12.2004 15:00

Wat was er verkeerd ??

trouwens het doet er niet toe of je firefox hebt of IE het blijft alletwee evel snel, het kan hem wel een beetje schelen maar het licht vooral aan de snelheid van de server.

Als je het echt wil weten, je woordgebruik... :)
Het was te erg om te laten staan, en niet 'voor' te laten staan.... Trouwens, het 'licht' aan de snelheid? Yeah right... Sinds wanneer kan snelheid 'licht' geven? 'k zou eerder denken aan ligt ... ;)

@Mitch: Dit is geen bulkpost, hij vroeg om een antwoord :P 'k ga je voor zijn :P
Ow, wat denk je wel niet van me ;)
Vieze spammer :P
Mitch schreef op 15.12.2004 15:45
Ow, wat denk je wel niet van me ;)
Vieze spammer :P

Bwa, niets speciaals :P
Verdomme het is moeilijk on topic te blijven :D
oke phphulp is snel, kheb weer mijn fouten verbeterd :p
Rafael schreef op 15.12.2004 15:22

Als je het echt wil weten, je woordgebruik... :)
Het was te erg om te laten staan, en niet 'voor' te laten staan.... Trouwens, het 'licht' aan de snelheid? Yeah right... Sinds wanneer kan snelheid 'licht' geven? 'k zou eerder denken aan ligt ... ;)

@Mitch: Dit is geen bulkpost, hij vroeg om een antwoord :P 'k ga je voor zijn :P

Nog even offtopic dan: je hebt toch lichtsnelheid? :P In star trek wel tenminste...
haha -_-
Kasper schreef op 15.12.2004 19:09
Nog even offtopic dan: je hebt toch lichtsnelheid? :P In star trek wel tenminste...
In Nederland heb je dat ook...

Maar om nou met 300.000 km/s over Internet te surfen? ;)

Elwin
--ontopic--

Bij mij WAS phphulp sloom, maar nu dus niet meer(vreemd).
Inderdaad, dit topic is al oud
Dat is ook waar, maar omdat hij/zij nu weer naar boven was, dacht ik dat het nog steeds zo was.

Reageren