phphulp is weer heel traag bij mij, per pagina die ik nu open laadt hij ogeveer 7 seconden. mijn internet is niet traag want anders sites als tweakzone.nl werken heel snel. Vroeger had ik dit ook bij de oude layout maar dat was weg met de nieuwe.
Als je op mijn bericht doelt, raad ik je aan dringend nederlands te leren, als je de fouten niet ziet.
Als je niet op mijn bericht doelt, kan je deze post negeren.
[quote=niek schreef op 14.12.2004 20:53]wat is daar dan mis mee :S:S:S??:P
Als je op mijn bericht doelt, raad ik je aan dringend nederlands te leren, als je de fouten niet ziet.
Als je niet op mijn bericht doelt, kan je deze post negeren.[/quote]
Kheb ze al verbeterd sorry daarvoor :-(, trouwens nu is phphulp lekker snel.
Neen weet ik maar het was te erg voor te laten staan :p
.. om te laten staan.. *g*
Ik kan blijven doorgaan... Maar doe het niet, ik maak zelf ook fouten ;) Anyway, ik ga stoppen met 'bulk' posten, die volledig offtopic gaan ;)
Ik kan blijven doorgaan... Maar doe het niet, ik maak zelf ook fouten ;) Anyway, ik ga stoppen met 'bulk' posten, die volledig offtopic gaan ;)
[quote=D@rk schreef op 14.12.2004 21:36]Neen weet ik maar het was te erg voor te laten staan :p
Ik kan blijven doorgaan... Maar doe het niet, ik maak zelf ook fouten ;) Anyway, ik ga stoppen met 'bulk' posten, die volledig offtopic gaan ;) [/quote]
Wat was er verkeerd ??
trouwens het doet er niet toe of je firefox hebt of IE het blijft alle twee evel snel, het kan hem wel een beetje schelen maar het ligt vooral aan de snelheid van de server.