Wanneer ik 's morgens wakker wordt is het eerste dat ik doe de televisie aanzetten, voor mijn altijd vrolijke en informerende vriendelijke gezicht: Jan de Hoop. Op weg naar de keuken zet ik dan mijn Mac aan, waartegen ik nog net geen goedemorgen zeg en smeer een broodje.

Nog geen 10 minuten na opgestaan te zijn zit ik achter mijn Mac... Zijn dit normale rituelen ? Of gaat de wereld ongezien aan mij voorbij ?

Wanneer dit soort gedrag grotere getalen aan gaat nemen en blijft nemen ziet de toekomst er niet echt rooskleurig uit, of denk ik doem ?
Heb ik geen last van, heb geen mac
Mmhh...

Als ik een PC zou hebben was Jan waarschijnlijk de enige die ik aanzette. :blink:
ik moet 's ochtends om half 9 werken :) ik blijf altijd tot het allerlaatst liggen ('s avonds gedouched te hebben) en ga dan heel snel naar mijn werk waar ik meestal 5 minuten te laat kom.. maar ontbijt 's ochtends eigenlijk niet vaak.. soms een breakertje bij de alberthein weg (zit om de hoek) .. drink wel veel koffie en rook ongeveer om het uur een peuk :) zit meestal 5 over half 9 achter een computer in nog geen kwartier wakker te zijn :)
(traan van geluk wegpinkend)

Gelukkig ben ik niet de enige.

Ontbijt is echter wel belangerijk Bas, de basis van een goede start !
Doe ik ook niet, ontbijten :)

Opstaan rond 8'en, PC aan (als ie uit was dan ;)) om kwart over naar school :)
Dan PC'en als ik terug ben :)
Mijn probleem is dat ik de laatste tijd erg veel thuis werk en daardoor dus mezelf moet dwingen voldoende naar buiten te gaan. Wat soms erg moeilijk is.

Mischien toch maar een supermoderne studio huren...
Ik zit nog op school, elke dag 8.30 uur presiecs voor de deur anders is het de volgende dag meldplicht om 8.00 uur.
En als ik dan thuis ben > PC aan > MSN aan en computere
'PC'en' en 'Computere' zijn zeker net als 'Googlen' de nieuwe werkwoorden ?

Een beetje trots op de nederlandse taal jongens...
Zoeken via Google
1. klinkt lang niet zo lkkr als googlen ;)
2. is veel langer dan googlen
3. om te googlen kan toch best? :)
Ik moet toegeven het woord 'Googlen' te hebben geaccepteerd, maar PC'en en computere gaat me net iets te ver.

Ik ben een zeur, ik weet het...

Reageren