Wanneer ik 's morgens wakker wordt is het eerste dat ik doe de televisie aanzetten, voor mijn altijd vrolijke en informerende vriendelijke gezicht: Jan de Hoop. Op weg naar de keuken zet ik dan mijn Mac aan, waartegen ik nog net geen goedemorgen zeg en smeer een broodje.

Nog geen 10 minuten na opgestaan te zijn zit ik achter mijn Mac... Zijn dit normale rituelen ? Of gaat de wereld ongezien aan mij voorbij ?

Wanneer dit soort gedrag grotere getalen aan gaat nemen en blijft nemen ziet de toekomst er niet echt rooskleurig uit, of denk ik doem ?
Erick schreef op 30.11.2004 22:28

Jij hebt dus nog sociale contacten of bedoel je hiermee online communicatie ?

Morgen bij iemand Linux instaleren valt onder sociale contacten. Naar vriendin toegaan valt er ook onder.

Tip: Hou sociale contacten een jaar geleden was ik alleen maar met PHP bezig toen ging het niet zo goed zeg maar, werd steeds vermoeide, zag niet veel mensen ed. En dat is niet goed.

Probeer niemand de les te lezen het is maar een tip ;)

Ik heb niet bedoeld iemand de les te lezen, excuus als iets toch zo is overgekomen !

sorry typo.. er moet staan

IK probeer niemand de les te lezen.....

ivm met die tip.

Aanvaard alsublieft mijn excuses hiervoor ^^
Ah!
Zit ik in paniek alles terug te lezen...

Ik ben qua sociale contacten rijkelijk bedeeld want niemand in mijn vriendenkring is zo bezig met de wereld van de computer als ik, waardoor ik soms gewoon achter dat ding vandaan gerukt wordt. GRMBL!

Mijn vriendin houdt me gelukkig ook nog enigzins in de 'echte mensen' wereld.
ach ja.. waarom niet allebei :))) ik vind het ook erg leuk om beetje achter internet te zitten maar vind het ook altijd weer leuk als we met zun allen op stap gaan ;) you CAN have both! ;)
Over een jaartje of tien zijn we vast biologisch online waardoor je niet meer achter een computer hoeft te zitten maar het zich allemaal afspeelt op je netvlies o.i.d.

Bas, heb jij het niet veel te druk ?!
Bas doet eigenlijk niets ...
Als ik hem spreek is altijd vrij ;)
En dan na 5 minuten issie weg peukie doen ...
HAHAHA!
Klinkt mij prachtig in de oren !
Erick schreef op 30.11.2004 23:05
HAHAHA!
Klinkt mij prachtig in de oren !

I Totaly agree
opstaan, com aan... downloade, naar school... 8 uur lang lanne, omdat er toch geen fuck te doen is (af en toe wat PHP'en, daar 'leer' ik nou eenmaal voor) thuis kome, ff ete, en weer achter de com, 's avonds chille bij vriende :)

weekend heb andere indeling :|

Reageren