Ik vroeg me af wat ik wouw worden: Iet's in de reclamen/design wereld. Dus iet's in de richting van een reclamen burua of drukkerij? Nee, liever voor mezelf beginnen en dan alles in een, reclamen,hosting,design,fotografie. Maar dat is nog een hele onderneming, maar dat zien we later wel. En omdat ik pas om 2uur op school moet zijn, vroeg ik me af wat jullie worden worden als jullie later groot zijn. xD

Greatz, Robin.
Een koffiehoek spammer :P
Who welke opleiding heb je daar voor nodig? Trouwens heeft iemand nog advies welke opleiding ik zou moeten kiezen? Du nu vmbo, en heb steeds meer de indruk dat het slimmer is om mbo te gaan doen en daarna hbo.

Das:
VMBO nog 2 jaar
MBO 4 jaar
HBO 4 jaar

Dat is tien jaar, dan ben ik 25 O-o, dus HBO onder het werk (avond studie ofzo?)
VMBO-t en dan Havo kan ook en dan HBO. Alleen als je eerst MBO doet is makkelijker en meer praktijk.
Jah, daar dacht ik ook aan. Eigenlijk moet je hoger dan HBO krijgen als je ook MBO en VMBO hebt gedaan. Iet's van SHBO. :P
en t is trouwens niet van:
nog 2 jaar VMBO
dan 4 jaar MBO
en dan nog 4 jaar HBO

het is:
2 jaar vmbo
2 jaar mbo
4 jaar hbo

en dan zou ik iets van multi media design ofzow gaan doen,, en mischien als voor opleiding (mbo) iets op t media college
media college? Waar zit dat?

Thanks voor de tip. :D
Maak van die 4 jaar HBO maar 3jaar :)
Ik begin net aan een opleiding 'Bedrijfskundige Informatica' aan de haagsche hogeschool terwijl ik net mijn MBO niv-4 heb afgerond... :) Deze opleidingsduur geldt voor alle HBO opleidingen m.u.v. Technische Informatica

HBO-opleidingen aan de HHS:
I: Informatica
BI: Bedrijfskundige Informatica
CMD: Communicatie en Multimedia Design
IDM: Informatiedienstverlening en management
Who hebben ze niet alles in een? :P

Dus dat wordt al 7jaar dus tot me 22e :P
Het zal voor jou wel CMD worden, dit staat zo ongeveer gelijk of het is het grafisch lyceum.. :)
moderator

Reageren