Ik vroeg me af wat ik wouw worden: Iet's in de reclamen/design wereld. Dus iet's in de richting van een reclamen burua of drukkerij? Nee, liever voor mezelf beginnen en dan alles in een, reclamen,hosting,design,fotografie. Maar dat is nog een hele onderneming, maar dat zien we later wel. En omdat ik pas om 2uur op school moet zijn, vroeg ik me af wat jullie worden worden als jullie later groot zijn. xD

Greatz, Robin.
Komt wes weer. Wat is er met moderator? :P

Uhm wat is dichterbij, hhs of media college?

Media college...

Maar geven die ook mbo opleidingen of alleen kut cursesen?
wat wil je worden is de vraag
O op die manier, en van wat moderator? En wat is dat trouwens iet's in de mode?
Ik zou het niet weten wat het mediacollege is of of die ook MBO aanbieden.. Ik heb MBO behaald via het Monkdriaan (helaas) maar probeer anders eens studenten te vragen die je kent van de betreffende scholen en vraag wat de kwaliteit van lesgeven is en hoe de sfeer is.. Dat is ongeveer het belangrijkste van je opleiding.. niet of hij dichtbij is of niet, er zijn genoeg trams in den haag.. :)
robin,

Ik heb zelf een opleiding IT Media gedaan in zwolle. Opzich een prima opleiding waarin je alles leert wat jij aangeeft te willen kunnen. Plus het is MBO.
O, welke school? Zwolle is dichtbij geloof ik. lol @ wout
Hehe gelukkig woon ik in België :-)
Nuja ik wil gewoon een all-round worden, website, programmeur en het fixen van pc's :-D
Deltion College

zijn een enorme nieuwe unilocatie aant bouwen, dus op een mooie nieuwe school kom je dan zeker :)
plus ik ken alle leraren en vica versa dus ik kan altijd een goed woordje voor je doen ^_^
Ik ga waarschijnlijk de opleiding media&design volgen. Dit houdt in: Grafisch, netwerken(webservers voornamelijk), porgrammering en leiding gevend.

Reageren