Ik vroeg me af wat ik wouw worden: Iet's in de reclamen/design wereld. Dus iet's in de richting van een reclamen burua of drukkerij? Nee, liever voor mezelf beginnen en dan alles in een, reclamen,hosting,design,fotografie. Maar dat is nog een hele onderneming, maar dat zien we later wel. En omdat ik pas om 2uur op school moet zijn, vroeg ik me af wat jullie worden worden als jullie later groot zijn. xD

Greatz, Robin.
zeggen ze :)

daar trapte ik ook in, en kreeg 1 uur per 2 weken programmeren voor 4maanden :)
@Deltion College

Is te ver, woon namelijk in Vlaardingen.

@jurgen

Welke school?

@nico

Ziet er ook leuk uit.

@all
Wou eerst naar gl gaan maar dat vindt ik toch maar niks.
de school: ik dacht rotterdam en eindhoven.
En de naam? :P
dus zwolle is dichtbij maar een school in zwolle is te ver? :)
Uhm ik mag die school niet echt, weet niet warom....
Als je in Vlaardingen woont is Rotterdam een goede optie.. Den Haag zal ook nog goed te doen zijn per trein bv. :) Maar tegen die tijd zal er miss een en ander veranderd zijn
Danis de telepoort al itgevonden (duhh)
Elektricien begin op niveau 2 en al m'n andere "nieuwe" klasgenoten beginnen op niveau 1 + dat zij een test moesten maken allemaal behalve ik^^ Dit is op MBO niveau en als niveau 4 heb gehaald kan ik HBO doen als ik wil:-)

Deze gehele opleiding tot niveau 4 duurt 5 jaar met de bbl richting ( doe ik ) en met bol richting 4 jaar...

Waarom ik bbl gekozen heb? leren/werken verdien geld en over die 5 jaar kan je ook 4 jaar doen hèè slim hè!? En ik vind dat je aan "echte" praktijk ervaring meer hebt. En dat is met wat ik doe ook echt zo:-)

Reageren