Ik heb vorge week verjaardag feestje gehouden en nou heb ik 400 euro. Eerst wilde ik ipod nano kopen, maar nu is ipod touch er (vanaf 28 sept).
Wat zouden jullie kopen? Ik zou het liefst Ipod Touch nemen, maar het touch screen van iphone gaat heel snel kapot, deze mss ook? Ik heb ultra goeie ervaring met touchscreen (die van iphone was in de vs heel fijn) en m'n telefoon (E900) heeft ook touchscreen, ook ultra fijn.
Maar apple vervangt alle touchscreen meteen van de iphone als ze kapot zijn.
Ik hoop dat jullie wat nuttigs te vertellen hebben aan mij hier over.
luxe2 (bn.)
1 luxueus, niet direct nodig maar wel prettig of comfortabel
Bron: Vandale taalweb
Dus jij vind dat al die aparatuur wel direct nodig is? Klinkt mij in de oren alsof je een luxepaardje bent.
TV's zo groot als een koelkast en je vader denkt "als het werkt is het goed"?
En jij als 14 jarige, als je het geld (over) hebt voor een I-Phone, of nu een Ipod Touch, sorry hoor, maar dan doe je echt de verkeerde dingen met je geld, mijns inziens. Wij hebben hier thuis maar 1 computer staan, en ik heb m'n eigen laptop, omdat ik die voor school nodig heb.
[ontopic]
De Ipod touch is de Iphone zonder telefoonfunctie. Bovendien is het geheugen "vast" en niet uitbreidbaar. http://www.pdashop.nl/product/42781
Je hebt ook een HTC touch (jah, ook een soort Iphone maar dan wat minder features die je vaak toch niet gebruikt) daar kan je geheugenkaartjes in gebruiken voor je muziek/ filmpjes, hij heeft een minder snelle processor dan de Ipod, en een andere netwerktechniek. Hij is wat duurder, maar dat lijkt me (ondanks dat je vind dat windows slecht is) toch een betere keuze, als je een aantal filmpjes op je Ipod zet in goede kwaliteit! Dan krijg je samen met heel veel muziek zo'n ding echt wel vol. -> Bij deze raakt je geheugen nooit vol, omdat je geheugen uitbreidbaar is.
En je hebt toch (ongeveer) dezelfde Touchscreentechniek, waarmee je toch lekker kan opscheppen bij je hoogstwaarschijnlijk net zo jonge vriendjes die het geld er waarschijnlijk niet voor (over) hebben.
[/ontopic]
Luxe is in de tropen wonen, een zwembad in de tuin en 500 meter van het strand afzitten.
Armoede is patsen met een mp3-spelertje...
Get a life!
Ik sluit mij hier voor de volle 100% bij aan :D, en by de weg, 2 tv's zo groot als mij koelkast?:O omg, zò groot?:O dan mag jij wel 1 zo`n grote tv komen ruilen voor mijn 26" lcd tv....
dan mag jij wel 1 zo`n grote tv komen ruilen voor mijn 26" lcd tv....
hahahaha Je mag em ook wel met mij komen ruilen hoor als het HD-tijdperk begint.. :P Ik heb nu een HD-ready ketsert 26" met een DVD-HD-upscalert speler.. ook totaal geen luxe.. =P =S