Hallo,

Kom ik weer aan met m'n gezeik over ipod's.

Ik heb vorge week verjaardag feestje gehouden en nou heb ik 400 euro. Eerst wilde ik ipod nano kopen, maar nu is ipod touch er (vanaf 28 sept).

Wat zouden jullie kopen? Ik zou het liefst Ipod Touch nemen, maar het touch screen van iphone gaat heel snel kapot, deze mss ook? Ik heb ultra goeie ervaring met touchscreen (die van iphone was in de vs heel fijn) en m'n telefoon (E900) heeft ook touchscreen, ook ultra fijn.

Maar apple vervangt alle touchscreen meteen van de iphone als ze kapot zijn.

Ik hoop dat jullie wat nuttigs te vertellen hebben aan mij hier over.
Erm.. Vroeg ik hier op?

pgfrank: waar bemoei je je mee? Ik was op vakantie, ik heb niet 123 het geld om m'n hele familie over te laten komen naar de vs. Dat is een pc ooit hoop te krijgen staat er helemaal los van.

Alle mensjes die hier zeiken over apple: ik vind het geweldig, iig beter dan suck windows..

Jonathan: als ik nog net een maand voordat iphone is vs uit kwam geen telefoon van 320 euro had gekocht had ik die mooi meegenomen daar.. (die telefoon was dus geldverneuking, ik had voor 80 euro meer er een 'ipod' bij kunnen hebben (ipv 300 :L))

Verder toch bedankt, ik heb het op school er over gehad, paar mensen hebben er al wat over gezien en zeggen dat hij geweldig is(/lijkt).

1 ding vind ik altijd jammer, op phphulp gaat het na de eerste reactie altijd meteen offtocip, van wes ben ik het gewend en die negeer ik gewoon, maar de andere probeer ik nog sirieus te nemen.

pgfrank (voor de 2e keer): we hebben het heir thuis niet echt lux.. Me vader heeft de instelling als het werkt dan hoeft er nix anders, we hebben 2 tv's, zo groot als jouw koelkast. Verder heeft iedereen een simpele pc. Ik heb nou een kranten wijk, ik verdien dus een centje, en ik wil graag een ipod kopen. Ga jij me tegenhouden omdat je denkt dat ik 2x per jaar jarig ben? Als je had gelezen dan wist je dat ik m'n feestje later zou gaan geven, dat heb ik nou gedaan en ik zou graag een ipod willen, ik vraag alleen welke jullie zouden doen en waarom. Ik kan gewoon niet begrijpen waarom ik zo'n boze/rare reactie krijg. Die reactie van jonathan bijv was WEL nuttig.

En dat het een uitgekleedde versie van de iphone is, dat maakt dus niet uit want ik heb al een phone maar de i niet :)

Ik heb net even geinformeerd bij dixons, ze hebben alleen nog de nieuwe generatie ipod nano's, dus het wordt zeker een touch omdat die nieuwe spuug lelijk zijn!!
Ik haal ook een nieuwe iPod Touch omdat ik em best mooi vind

dus

en ik negeer ook van jou <3
lol
Go wes, je bent de eerste waarvan ik hoor dat hij hem gaat halen :)
Mijn advies: neem geen apple
@ Aron,,
leuk dat je dat zo zegt, maar uit z'n beetje alle argumenten die hier staan kan hij dat wel zelf beslissen,,

en voor de rest,
mijn ervaringen met apple zullen anders zijn als die van jullie,,
K ga wel eens met m'n broer mee naar de studio,,
en bijna alle computers die ze gebruiken in de studios (film en muziek) zijn bijna apple,,
Waarom??
Omdat deze computers grapisch veel beter zijn als de normale pc's, en dat werk veel beter doen,
K heb hier thuis ook een apple staan, maar die word alleen gebruikt voor videobewerking en geluidsbewerking,
Voor de rest pak ik altijd m'n eigen PC met gewoon windows XP erop, en dat werkt voor mij met dit prima,
Voor de rest vind k de andere gadgets van IPod (voor zover ik ze heb gebruikt) wel lekker werken, en heb er nog nooit problemen mee gehad,
Maar dit is eigenlijk ook wel een beetje zo met m'n MS spul, dus ik denk dat het puur en alleen om de doeleinden gaat waarvoor je het wil gebruiken.
mijn mening is:
Aplle voor audio visueel
MS voor de rest van het computerwerk
weinig geheugen heeft zo'n ding. max 16gb. Zeer minder. Bij 40 gb had ik nog getwijfeld.
Ik werk al jaren met Microsoft, en ik ben er dan ook aardig in thuis. Ik heb een maand Ubuntu gedraait, en ik was verliefd, maar toch draai ik hier nog microsoft, omdat ik van sommige programma's afhankelijk ben, maar als ik gewoon ff wil surfen, emailen en muziek wil luisteren start ik ubuntu weer op, maar als ik ooit het geld heb om een iMac te kopen twijfel ik geen moment. Ik heb hier een iPod liggen, superding! ik haat iTunes, maar ik gebruik Xplay, waardoor je je iPod als een normale mp3speler kunt beheren.

De Microsoftkenner adviseerd "Apple"
Het gaat hier helemaal niet over Apple vs Microsoft

lees es een topic voor je reageerd

Reageren