Ik heb vorge week verjaardag feestje gehouden en nou heb ik 400 euro. Eerst wilde ik ipod nano kopen, maar nu is ipod touch er (vanaf 28 sept).
Wat zouden jullie kopen? Ik zou het liefst Ipod Touch nemen, maar het touch screen van iphone gaat heel snel kapot, deze mss ook? Ik heb ultra goeie ervaring met touchscreen (die van iphone was in de vs heel fijn) en m'n telefoon (E900) heeft ook touchscreen, ook ultra fijn.
Maar apple vervangt alle touchscreen meteen van de iphone als ze kapot zijn.
Ik hoop dat jullie wat nuttigs te vertellen hebben aan mij hier over.
Zo wes. De phphulp cop aan het uithangen de laatste tijd?
Neem wel even een cursusje Nederlands erbij (reageert). Doei! Trouwens wel een veel betere wes!
Eigenlijk wel, maar omdat jij niet zo snel bent in je ontwikkeling(-en) maak ik er niet zo'n groot punt van. Om nog een beetje ontopic te blijven: je zou een ipod touch moeten krijgen voor al die zinvolle inspanningen, want het is zo'n top ding (tommy zegt het).
pgfrank (voor de 2e keer): we hebben het heir thuis niet echt lux.. Me vader heeft de instelling als het werkt dan hoeft er nix anders, we hebben 2 tv's, zo groot als jouw koelkast.
.. en dan heb jij het niet lux..? Ok ik zou wel wat anders doen met mijn geld maar je hebt zo te lezen ook niets te klagen.. =S
pgfrank (voor de 2e keer): we hebben het heir thuis niet echt lux.. Me vader heeft de instelling als het werkt dan hoeft er nix anders, we hebben 2 tv's, zo groot als jouw koelkast.
Wat Wout al zegt inderdaad. Als iedereen een 'simpele pc' heeft mag je blij zijn. Lang niet iedereen heeft een eigen PC! Maar wat jou probleem is Tommy, is dat je niet met geld om kunt gaan. Je wist dat de iPhone uit zou komen en had er waarschijnlijk ook al genoeg video's van gekocht, waarom heb je dan een nieuwe telefoon gekocht? En als jij vindt dat er te weinig TV's thuis zijn, dan koop je dat toch in plaats van een iPhone :).
Tja, ik vraag het me ook af Wout. Volgens mij bemoeien we ons met iemand die de definitie van luxe niet kent, en het tevens niet kan schrijven. ;)
Of bedoelde je soms de eenheid van lichtsterkte Tommy? :)
Anyway: óf je houdt het even bij je huidige mp3-speler óf je verkoopt je huidige mp3-speler als je niet genoeg geld hebt.
Maargoed, dat je het doet om stoer te doen, die mp3-speler kopen, snap ik niet eerlijk gezegd. Je bent zeker het type dat maar spullen koopt om indruk te maken, want sociale contacten kun je niet leggen?
Luxe is minimaal met een modaal inkomen en een leuke woning in een vinexwijkje wonen, met alle gemak van dien kunnen leven daargelaten handmatige handelingen achterwege te laten voor een alternatieve werking/persoon in de persoon van een schoonmaak(st)er.