Gelieve niet te refereren naar het oude IRC kanaal in het nieuwe topic. BVD
Dit bericht kreeg ik binnen nadat ik het adres van het oude kanaal plaatste in de aankondiging van het nieuwe kanaal. Zelfs een vriendelijke groet van Peter Dorn kon er niet af. Mijn bericht is ook verwijderd.
Ik noem dit dus zielig.
Wel vind ik heel erg spijtig dat er met niemand van in het huidige kanaal overlegd is geweest en zomaar plots hier een post komt in dit forum omdat iemand niet tevreden is over het beleid.
[edit]Iemand zit constant mijn post te verwijderen??
Wil de dader even opstaan en zijn motivatie verduidelijken aub?[/edit]
[edit]Ik mag blijkbaar geen link plaatsen naar het topic van het echte phphulpkanaal volgens sommigen..[/edit]
?
Onbekende gebruiker
10-09-2007 22:47
Oh zal ik hier de gegevens dan maar plaatsen?
server: irc.chat4all.org
kanaal: #phphulp
?
Onbekende gebruiker
10-09-2007 22:58
Helemaal het belangrijkste van ons vergeten te melden; namelijk de PhpHulpInternetAfstandPraatDoosCitaten (kortweg PHIAPDC)
Jammer dat er personen zijn die berichten verwijderen zonder uitleg te geven, modereren kan ook altijd nog met fatsoen tenzij de inhoud van de berichten in lengte zo kort als "hoi" of ":-)" zijn, dan verwijder ik ze ook zonder uitleg en dan nog PM ik meestal die gene om er zorg te dragen voor dat een bericht enige inhoud moet hebben om als bericht gezien te worden.
Maar ik was het in ieder geval niet, en gezien ik niet mee werk aan dit soort censuur verwijder ik mijn eigen bericht, mijn steun en mening is altijd te verkrijgen maar als een puntje van kritiek of een andere mening niet meer kan dan ga ik daar ook niet aan bijdragen.
Ik heb bij Bas het verzoek ingediend om Peter van zijn admin-rechten af te helpen. Hij heeft reeds bewezen daar niet mee om te kunnen gaan.
Ik heb hem overigens ook een pm gestuurd met de nodige uitleg en het verzoek om excuses voor deze onzin. Wellicht dat daar nog positief op wordt gereageerd. Ik geef hem een kans.