Gelieve niet te refereren naar het oude IRC kanaal in het nieuwe topic. BVD

Dit bericht kreeg ik binnen nadat ik het adres van het oude kanaal plaatste in de aankondiging van het nieuwe kanaal. Zelfs een vriendelijke groet van Peter Dorn kon er niet af. Mijn bericht is ook verwijderd.
Ik noem dit dus zielig.

pgFrank schreef op 10.09.2007 23:55
Ik heb bij Bas het verzoek ingediend om Peter van zijn admin-rechten af te helpen. Hij heeft reeds bewezen daar niet mee om te kunnen gaan.

Ik heb hem overigens ook een pm gestuurd met de nodige uitleg en het verzoek om excuses voor deze onzin. Wellicht dat daar nog positief op wordt gereageerd. Ik geef hem een kans.

Ook van mij krijgt hij zijn laatste kans, maar ik verwacht niet dat hij er wat mee doet.
pgFrank schreef op 10.09.2007 23:55
Ik heb bij Bas het verzoek ingediend om Peter van zijn admin-rechten af te helpen. Hij heeft reeds bewezen daar niet mee om te kunnen gaan.

Ik heb hem overigens ook een pm gestuurd met de nodige uitleg en het verzoek om excuses voor deze onzin. Wellicht dat daar nog positief op wordt gereageerd. Ik geef hem een kans.
Helemaal mee eens. Dit is wederom weer een stap in de verkeerde richting, en ik hoop dat dat goed gemaakt kan worden door een publieke uitleg en wellicht zelfs excuses.
Kasper schreef op 11.09.2007 00:06
[quote='pgFrank schreef op 10.09.2007 23:55']Ik heb bij Bas het verzoek ingediend om Peter van zijn admin-rechten af te helpen. Hij heeft reeds bewezen daar niet mee om te kunnen gaan.

Helemaal mee eens. Dit is wederom weer een stap in de verkeerde richting, en ik hoop dat dat goed gemaakt kan worden door een publieke uitleg en wellicht zelfs excuses.[/quote]

Ik zie het nog liever andersom eigenlijk.

Excuses sowieso, en eigenlijk ook wel uitleg.
Uitleg heb je toch meer aan dan excuses alleen? ^^,
Dit is de spannende reactie:
Peter Dorn schreef op 11.09.2007 00:14
Geen op of aanmerkingen :)

En dat mag zich admin noemen? Een zak stront is het, en niet meer dan dat. Hij mag blij zijn dat ik niet in de buurt woon.
Iedereen die wil checken of hij/zij bij hem in de buurt woont:

[edit]Mod-Edit:
Laten we elkaars privacy respecteren...
[/edit]
Ik zou het heerlijk vinden, zo in dat heerlijke warme klimaat ;) Maar ja, ik ben daarentegen ook niet zo onhandig bezig alle vaste leden van PHPhulp.nl op stang te jagen. Want wat is Peter onhandig bezig!
Als we nou toch persoonlijke gegevens aan het verstrekken zijn, google eens op "[google]Peter Dorn telefoon Leeuwarden[/google]" en tsjek het tweede resultaat uit.
Pokertafel nodig? Ga naar Peter, € 150,- en hij maakt er eentje voor je..

MAAR LET OP!

Vanwege Censuur is er 1 poot verwijderd!!!
Andries Louw W. schreef op 11.09.2007 00:25
Iedereen die wil checken of hij/zij bij hem in de buurt woont:
Nu word het wel heel persoonlijk... ik keur peters gedrag niet goed, maar dit gaat iets te ver...

Reageren