Ipod kom binnekort binnen. Dus ik zit beetje met m'n muziek te klieren. Ik wil graag de album hoezen toevoegen aan de nummers zodat ik op m'n ipod dat zie als achtergrond bij het afspelen ect..
Jep. Ik weet niet of er nog limieten zitten aan de afmetingen (dat hij niet plaatjes van 3000 bij 3000 inleest ofzo)
Het plaatje wordt overigens net als de andere ID3-tags in het mp3-bestand zelf opgeslagen. Dus als het goed is krijg je de illustraties dus ook te zien als je het bestand bijvoorbeeld met Windows Media Player opent.
Tip, gebruik in plaats van iTunes Anapod of Xplay. Dit zijn kleine simpele programma's waardoor je muziek op je iPod zet, net zoals een normale mp3speler, dus het muziek op je iPod zetten gaat veel makkelijker en sneller.
[edit] volgens mij, als je id3tags kloppen vind windows media player automatisch je albumhoezen. Itunes zal dit ongetwijfeld ook kunnen, net als heel veel andere players.[/edit]
Kijk, ik zou graag een soort itunes account willen, zodat ik als ik een liedje download ook meteen dit soort dingen er bij krijg zonder al dat werk, maar ik heb geen zin om een euro te betalen voor een liedje (sorry voor de gene die nou boos op mij gaan worden want ikw eet dat jullie verdeeld zijn met meningen)
Weet iemand een ander soort programma waarmee ik dit kan downloaden, zoja, pm maar, want illegale stuff ik hier zoals overal illegaal xD (kut zin xD).
Maar als ik geen progje vind dan moet ik het zo maar doen xD
Iemand mag overgens ook gewoon zijn account naam en wachtwoord bij itunes store geven zodat het van zijn rekening afgehaald wordt (geintje)
Ik heb al gevonden hoe het moet. Weet iemand een progje waarmee je muziek kunt downloaden met albumhoezen en alle informatie over het nummer al netjes ingevuld bij eigenschappen zodat ik dat niet zelf hoef te doen? !gratis!
En waarom wil je dat doen? En ja volgensmij kan het met iTunes
Karoen, selecteer het nummer, rechter-muisknop -> info, tabblad 'illustratie'. Selecteer nu het plaatje dat je ziet, en druk op de knop 'verwijder' eronder :)
Tommy, die programmaatjes zijn er bij mijn weten niet. Je moet het gewoon net treffen dat je een nummer download compleet met alle info erbij. Soms kan je via torrents hele albums vinden, daar zit vaak ook wel een plaatje bij.
Windows Media Player zet trouwens de illustraties niet in de mp3-bestanden, maar in het mapje. Die bestanden zullen dan niet werken met iTunes en andere programma's. Althans, dat was vroeger toen ik Windows gebruikte nog zo :P