Hallo,

Ipod kom binnekort binnen. Dus ik zit beetje met m'n muziek te klieren. Ik wil graag de album hoezen toevoegen aan de nummers zodat ik op m'n ipod dat zie als achtergrond bij het afspelen ect..

Weet iemand hoe ik het doe?

Heb al de hele ochtend lopen zoeken :(

MVG, Tommy
Ik met iTunes.
Maarja ik heb ook 10 gratis nummers per maand van mijn internet provider (Belgacom Skynet)
Tommy schreef op 15.09.2007 20:38
Waarmee downloaden jullie dan normaal jullie muziek mee? Want ik dus met limewire maar dat suckt te erg..
Ik download mijn muziek altijd met dit programma. Werkt supergoed, nooit problemen mee gehad ;)
RedCrew, welke provider mag je dan wel niet hebben?
eMule.
Transmission.
die site
Downloaden van muziek en films mag, mits dat uitsluitend voor eigen gebruik, op beperkte schaal en zonder direct of indirect commercieel oogmerk gebeurt. Dit geldt niet voor interactieve software, waaronder ook computerspellen. Die mogen helemaal niet zonder toestemming gedownload worden. bla bla bla

wat is er dus mis mee dat ik muziek download? nix? dus het is niet illegaal omdat het van de wet (nog) mag.

wat doet dat progje van apple?
Downloaden is niet lang meer legaal zoals je zelf al zei. Er wordt al gezocht naar een aanpassing in de wet zodat door auteursrechten beschermt materiaal niet meer gedownload mag worden. Daarnaast zullen alle programma's waarmee je via p2p kan downloaden ook delen uploaden. Zo werkt p2p immers. Je kan het wel uitzetten, met het risico dat je niet meer kan downloaden omdat de andere clients zien dat je niet deelt, of je gelaarsd wordt van de tracker.

En Album Art Thingy zoekt gewoon je hoesjes en songteksten bij je nummers terwijl je ze luistert, in iTunes, op een Mac. Niet interessant voor jouw neem ik aan. Wat ik je nog wel kan aanraden is de trailversie van beaTunes. Daarmee kan je de BPM van je nummers verkrijgen en gemakkelijk naar spelfouten en oneffenheden in je tags zoeken. Wel zo handig om te voorkomen dat K3 straks niet 3 maal in je artiesten-lijstje op je iPod opduikt. (als 'K3', ' K3' en 'K 3' bijv)
K3?

Ik weet het wel, ik volg het een beetje via nu.nl..

Ik heb idd windows. Wel jammer, maar ik doe het wel op die moeilijke manier, gewoon alle info in itunes ingeven..

Dat hij niet in 3 verschillende vormen in m'n lijst staat, daarom wil ik juist alles helemaal het zelfde en eigenlijk zoek ik daarom zo'n progje waarmee je download en dat alles dan al goed is.

Reageren