Hallo allemaal!

De status van de nieuwe PHPhulp. Er moet nog veel gebeuren maar we zijn er dagelijks hard mee bezig. Het framework was het meeste werk maar dat is nu klaar. We zijn nu module voor module aan het programmeren.

De modules die klaar zijn:
- Nieuws
- Tutorials
- Registreren -> Activeren
- Inloggen / Uitloggen
- Profiel
- Reacties

Verder ben ik niet zo'n AJAX expert maar ben me er nu in aan het verdiepen. Er is nu een livesearch voor alles en worden reacties direct gepost, een hele prestatie voor mij. ;)

Vandaag ga ik alles opmaken wat de programmeur heeft geprogged om alles strict te houden. Ik post hier wekelijks wel even wat we gedaan (of niet gedaan) hebben!
Een update... toe maar.. ;)
Durf je je er aan te wagen een schatting te geven wanneer het klaar is?
en umh tof dat je nu weeklijks terug komt maar uhmm we weten wat er klaar is maar welke modulles moet je nog ;)
haha goede vraag.. scripts gedeelte wil ik deze week afmaken.. verder is het forum nu ook in ontwikkeling, dat was ik erbij vergeten te melden. Dit forum wordt een vervanging van het huidige forum (blijft nog wel toegankelijk).

Ik schat maximaal nog een maand of 2 voordat hij in beta gaat voor de moderators om te testen dan nog wel een maand denk ik om alle wijzigingen die hierbij komen kijken in te voeren..
nico schreef op 01.10.2007 14:11
winter 2007?? ipv zomer :P

Normaal in software land, zie microsoft :)
Hier begint de zomer binnenkort, dat geeft Bas weer wat extra tijd.

Komend weekend gaat de zomertijd in!
Bas, eindelijk! Bassie, Bassie!!!

Uhm even onder ons: is het een idee dat er een paar niet-moderators geselecteerd worden om te testen, of eventueel moderator te wooden???
Nee Jonathan, je mag niet eerder kijken dan de rest! :)

Reageren