Hallo allemaal!

De status van de nieuwe PHPhulp. Er moet nog veel gebeuren maar we zijn er dagelijks hard mee bezig. Het framework was het meeste werk maar dat is nu klaar. We zijn nu module voor module aan het programmeren.

De modules die klaar zijn:
- Nieuws
- Tutorials
- Registreren -> Activeren
- Inloggen / Uitloggen
- Profiel
- Reacties

Verder ben ik niet zo'n AJAX expert maar ben me er nu in aan het verdiepen. Er is nu een livesearch voor alles en worden reacties direct gepost, een hele prestatie voor mij. ;)

Vandaag ga ik alles opmaken wat de programmeur heeft geprogged om alles strict te houden. Ik post hier wekelijks wel even wat we gedaan (of niet gedaan) hebben!
Ik zou nog wel willen zien dat er bijvoorbeeld een groen dingetje of vinkje voor een topictitel staat als de TS flagged dat het opgelost is. Kan je een stuk makkelijker zien waar nog iemand hulp moet hebben
Ik ben heel benieuwd. Ik ga mijn hackersdoos eens uit de kast trekken, zoals ik ook graag bij Microsoft doe. Dus doe rustig aan, want PHPerik verneukt alles zodra het online staat. ALS HET ME LUKT.
nerd² aanwezig.

"Topic die je kan opslaan en kan terug zoeken" staat op mijn lijstje.

Topics kunnen nog niet favoriet...
ik toch ook niks ;P ik houd me bek wel ff
"Topic die je kan opslaan en kan terug zoeken" staat op mijn lijstje.
Staat ook hoog op mijn verlanglijstje. En laat ik nou net jarig zijn vandaag :P

/me overweegt nog om een apart koffiehoektopic te openen om te melden dat ik jarig ben. >:)
Kasper schreef op 01.10.2007 15:56
/me overweegt nog om een apart koffiehoektopic te openen om te melden dat ik jarig ben. >:)
Ja, doe eens origineel... ;)

Gefeliciteerd bij de weg!
hou het maar bij het overwegen :P
Laten we hier inderdaad alleen ontopic blijven.

Reageren