Hallo allemaal!

De status van de nieuwe PHPhulp. Er moet nog veel gebeuren maar we zijn er dagelijks hard mee bezig. Het framework was het meeste werk maar dat is nu klaar. We zijn nu module voor module aan het programmeren.

De modules die klaar zijn:
- Nieuws
- Tutorials
- Registreren -> Activeren
- Inloggen / Uitloggen
- Profiel
- Reacties

Verder ben ik niet zo'n AJAX expert maar ben me er nu in aan het verdiepen. Er is nu een livesearch voor alles en worden reacties direct gepost, een hele prestatie voor mij. ;)

Vandaag ga ik alles opmaken wat de programmeur heeft geprogged om alles strict te houden. Ik post hier wekelijks wel even wat we gedaan (of niet gedaan) hebben!
Verjaardags topic + speciale plaatsje voor alle jarigen :)

Of een mail naar de persoon die jarig is

" Iedereen en de crew van phphulp feleciteerd je met je verjaardag "

mvg en veel succes

PS ik ben vaak bug - tester bij grote projecten van mij neef (hint hint)
Screenshotje..?
We zien het wel, mooi werk Bas :)

Idd Wouter,
Ik word een beetje simpel van die birthday topics.. ik bedoel aan jarig zijn is niets bijzonders.. iedereen is het weleens geweest (hoop ik)
klopt, ik afgelopen jaar nog
ik ongeveer een maand geleden nog :D en ben nu bezig met autorijlessen, en heb (nogsteeds) niks geraakt,
Ik ben benieuwd wneer dat gaat gebeuren
Mensen, blijf a.u.b. on topic.
Ik zou op het forum dat reageren zoals Tweakers.Net doet graag zien. Zo met die parent-child. Dat je ziet van een reactie dat die op een andere reactie was.
Dat vind ik juist een onoverzichtelijke bende
Ja en dat je de reacties kan raten, als ze op 0 staan, worden ze ge-hide
En bij het nieuwe phphulp moet het verboden zijn voor felicitaties topic. Of maak er 1 standaard van ipv 800 verschillende.

wout niet mee eens iedereen zijn vraag moet kunnen opgelost worden..!!

Neeh gewoon een plaatsje..met de jarige..

Ik mis ook iets zoals waar ik op reageerde wel eens wil terug vinden en dat vind ik dan niet dat er gewoon naar eigen behoefte een tabel is war je de post kan zien ..en als je wil kan je met een rood kruisje dan het uit die tabel smijten en dan blijft het clean..MVg en hopelijk heb je er iets aan

Reageren