Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
Niet zo miepen met je niet zo spammen. Dit is 1 van de enige topic die min of meer constant soortvan ontopic blijft van de laatste tijd.

+ hij moet natuurlijk gewoon in de lijst blijven :P

@wes & sander zal hem mee nemen
Jacco, grappig & goed idee, ik onthoud die!
Ik kom ook als de datum gunstig is :)
Als het valt op 1 van mijn 2 vrije zaterdagen... ik werk om de week op zaterdag -> Betekend dat ik van de 4 zaterdagen er maar 2 kan.
robert kommmmm :)

i wont beat u up... hard
Wes! Jij komt ook zo te zien^^ zie ik je eindelijk eens in het echt xD zet je naam wel op papier en plak je het op je kleding? voor en achterkant graag:-) doe ik het ook^^

Robert, probeer gewoon te komen:-)

Verder die reistijd kom ik wel door:p zet gewoon wat anime op m'n nieuwe Ipod nano 3G^^

Heb nog genoeg onafgekeken anime:|
tis thuiswedstrijdje voor me :)

ik zal mn naam wel ff op mn suit zetten, speciaal voor jou

anime... sure... hentai zeker
Jaaaahh^^ kijk jij dan ook anime? ik download alleen maar:| heeft niet genoeg tijd om het ook af te kijken xD Heb een hele waslijst aan anime die ik nu aan het kijken ben|-)

Manga? moet ook eens naar gaan kijken^^ kopen..

[edit]hentai,, keb wat afleveringen^^[/edit]
Zullen we 1 ding afspreken. Hier op het topic mag het allemaal nerd (met manga huntioaxo weet ik veel wat allemaal.. anime), maar tijdens de meeting geen geNERD. Dit was overigens al 1 van de afspraken op de meetings, maar ik laat die graag nog een keer rond gaan voor de newbees.

Reageren