Hallo,

Ik heb mijn site sinds vandaag af, en dan begin je natuurlijk gelijk aan bezoekers te denken...Er zijn duizenden tutorials over het onderwerp 'meer bezoekers' en het standaard gedoe heb ik al gedaan: aanmelden zoekmachines, css valid etc.. Maar link of banner exchange lijkt mij toch ook wel iets, maar ik weet het niet zeker...
Heb je een ander idee die je bijv. ook zelf gebruikt hebt om je site te promoten, of je weet een goede link/banner exchange site, dan hoor ik het graag...

Alvast bedankt!
Laat maar Frank. Dat soort voorbeelden hebben geen zin. Je begrijpt het of niet. Jij hebt het 2 maal inhoudelijker geformuleerd dan ik :D. Dit komt met de jaren wel.
@Kalle: Ik ben bang dat je gelijk hebt. Zal een gebrek aan intelligentie zijn. Ik ben ook maar blond. ;)

Ps. Heb je enig idee hoeveel jaar het gaat kosten om dit te begrijpen?

Edit:
Ik geef mijn snoepjes wel altijd punten, dat werkt prima. Ze blijven terugkomen en om meer vragen. Met minimaal 8 punten (op een schaal van 1 t/m 10) komen ze in aanmerking voor de volgende ronde. Of is dit nu een slecht voorbeeld?
Het hoeven ook niet persé punten te kijken. Je kan ook een andere reden verzinnen waarom je eigen gebruikers je site promoten.
Bij een goed concept gaat het promoten automatisch. Een geniaal concept, écht geniaal, zal dus in theorie altijd slagen. Maar aangezien genialiteit nooit geheel te bereiken is, zal je ook dingen moeten doen aan SEO, SEM en andere vormen van marketing.

Maar goed, ik beschouw dit topic helaas als vrij zinloos aangezien er al 100 topics zoals deze zijn geweest waarvan geen enkele site nu bekend is geworden. Daar had ik ook al mn geld op durven inzetten, maar het duurt altijd zo lang voordat mensen door hebben hoe e.e.a. werkt.

Succes dus.
Het probleem zit hem in de 3745659374759-in-een-dozijn-websites. Websites die zelfs het Alfa-stadium niet bereiken, maar wel als Live worden gepresenteerd. Vervolgens blijft daar jarenlang de mededeling staan dat men er mee bezig is en volgende week nog eens terug moet komen.

Na 5 bezoekers is zo'n site dus wel weer over zijn hoogtepunt heen.

Het gaat om content en interactie, het liefst nog content mét interactie. Uiteraard moet de content ook nog up-to-date blijven, dat kost dus ook de nodige energie. Wanneer je deze zaken voorelkaar hebt, dan bestaat er een kans dat je een succesvolle site krijgt.

Ken je doelgroep en weet wat ze willen!
Dus als je een blog voor je site hebt is dit niet verkeerd: dan laat je als het goed is toch zien dat er aan de site gewerkt wordt...
Dat ligt er aan wat je schrijft, hoe je schrijft en voor wie je het schrijft. Onderscheid en kwaliteit. En dan nog moet je de site bekend maken anders zal het nooit lopen.
das waar, maarja, mn eerste site: nie alles kan in 1 keer perfect gaan...ik zal t proberen:P
@pgFrank
Ligt aan veel factoren frank hoeveel jaar dat duurt. Of je hebt het in je, het kost x aantal tijd of het komt nooit. Die x aantal tijd komt door invloeden van buitenaf. Thuis (milieu), school, ... Zo in het midden van de adolescentie na de pubertijd moet dat toch wel eens komen. Anders weet je dat je niet gemaakt bent om te begrijpen. Kortom --> horeca werk is een goede optie.

Over je vb: zeker een goed voorbeeld, maar niet voor de persoon in kwestie.
Even een toevoeging/aandachtspuntje. Gaat bij jou die 8 ook altijd een stuk omlaag wanneer je erg diep in het glaasje hebt gekeken? Bij mij gaat het soms erg laag, maar nooit zo laag dat ik 1 snoepje als 2 snoepjes moet zien (of 3). Het enige wat ik dan met hun gemeen heb is dat zij ook van snoepjes houden, maar daar ben ik niet naar op zoek.
@TS geef eens een link naar je site

Reageren