Voor iedereen die het leuk vind, check ActiveRadio.nl, ik ben van 6 tot 9 daar te horen als co-host bij ActiveFrank's 'het is weekend!'. Ik mocht de nummer uitzoeken, helaas werden mijn favorieten (Jimi Hendrix enzo :P) niet echt gewaardeerd, maar ik heb mijn best gedaan.
Normaal wisselen de webcams, vandaag niet dus je zult het moeten doen met mijn achterhoofd...
[quote='nico schreef op 12.10.2007 20:43']Ik weet niet waar gamer13 last van heeft,,
hij oet t de laatste tijd vet vaak, z'n post en daarna een post met alleen een .
Ja, heel vaak last van een dubbel post. Ik edit dan die tweede maar naar .[/quote]Druk gewoon maar één keer op die toets! En niet F5-en. Ik heb je idd al 200x zien dubbelposten. Volgende keer betaal je me er gewoon voor want ik ben 2 uur per dag kwijt met jouw dubbelposts verwijderen. ;D
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.