Sinds een aantal maanden wil mijn pc met windhoos (ja ik weet niet, niet over zeuren) een eigen wil hebben. Zo krijg ik op het ene moment een blue screen of death en het andere moment een onverwachtse reset. Zo krijg ik een melding van PAGE FAULT IN NONPAGED AREA wat op een geheugenprobleem duidt, maar ik kan prima in Windows komen. Een aantal maanden geleden had ik ook hetzelfde probleem maar kon ik toen niet in Windows komen, ook die PAGE FAULT IN NONPAGED AREA en heb toen nieuw geheugen gekocht.

Maar nu heb ik dus ongeveer dezelfde fout (mijn vermoeden). Hij heeft bijvoorbeeld problemen met het installeren van GTA San Andreas, kan een aantal bestanden niet vinden, hetzelfde bij Nero 6 kan hij ook een aantal bestanden niet vinden. Die er overigens wel zijn als ik hem op een andere pc installeer. Gisteren heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij nog advies geven vanavond, als het aan mijn geheugen ligt kan ik morgen langs de stad (30 km hier vandaan) vandaar dat ik graag vanavond nog wat adviezen zou willen hebben.

Alvast bedankt.
misschien een EOL van je geheugen
ik weet niet hoe oud je PC is
Alles in de pc-kast even loshalen en opnieuw bevestigen zodat er weer goed contact wordt gemaakt wil ook af en toe wel eens helpen.
Mijn pc is 2 jaar oud... geheugen 2 maanden.. ik ga nu die memtest doen. [edit]memtest gedaan. 260 errors zegt mij genoeg. @SanThe, de computerzaak heeft mijn geheugen erin gedaan, dus kan niet verkeerd zijn.[/edit]
Arjan Schuurman schreef op 14.10.2007 19:27
@SanThe, de computerzaak heeft mijn geheugen erin gedaan, dus kan niet verkeerd zijn.

Dat zijn ook maar mensen. En mensen maken fouten.
PC ligt stervende..what2do?

Uitvaartondernemer bellen?
@Rafael, ik verwacht dat zij dat juist goed doen.. Maar in het begin was dit RAM ook prima..

@Herjan, wat is je telefoonnummer?
Ik ben slechts een webdeveloper, geen uitvaartondernemer.

Maar als je geheugen net nieuw is, zou ik maar eens gaan klagen ;)
Goh weer 3 posts denkt Herjan..

@Herjan, dat ga ik ook doen, ik hoop nog kan terugbrengen, gekocht in de 1e week na de grote vakantie (noorden)..
Arjan Schuurman schreef op 14.10.2007 23:12
@Rafael, ik verwacht dat zij dat juist goed doen.. Maar in het begin was dit RAM ook prima..

@Herjan, wat is je telefoonnummer?

Ram is juist een van de dingen die vaak al kapot geleverd kan zijn. Computerzaken kunnen dit dus echt niet altijd goed doen.

Reageren