Sinds een aantal maanden wil mijn pc met windhoos (ja ik weet niet, niet over zeuren) een eigen wil hebben. Zo krijg ik op het ene moment een blue screen of death en het andere moment een onverwachtse reset. Zo krijg ik een melding van PAGE FAULT IN NONPAGED AREA wat op een geheugenprobleem duidt, maar ik kan prima in Windows komen. Een aantal maanden geleden had ik ook hetzelfde probleem maar kon ik toen niet in Windows komen, ook die PAGE FAULT IN NONPAGED AREA en heb toen nieuw geheugen gekocht.
Maar nu heb ik dus ongeveer dezelfde fout (mijn vermoeden). Hij heeft bijvoorbeeld problemen met het installeren van GTA San Andreas, kan een aantal bestanden niet vinden, hetzelfde bij Nero 6 kan hij ook een aantal bestanden niet vinden. Die er overigens wel zijn als ik hem op een andere pc installeer. Gisteren heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij nog advies geven vanavond, als het aan mijn geheugen ligt kan ik morgen langs de stad (30 km hier vandaan) vandaar dat ik graag vanavond nog wat adviezen zou willen hebben.
Alvast bedankt.
431 views