Sinds een aantal maanden wil mijn pc met windhoos (ja ik weet niet, niet over zeuren) een eigen wil hebben. Zo krijg ik op het ene moment een blue screen of death en het andere moment een onverwachtse reset. Zo krijg ik een melding van PAGE FAULT IN NONPAGED AREA wat op een geheugenprobleem duidt, maar ik kan prima in Windows komen. Een aantal maanden geleden had ik ook hetzelfde probleem maar kon ik toen niet in Windows komen, ook die PAGE FAULT IN NONPAGED AREA en heb toen nieuw geheugen gekocht.

Maar nu heb ik dus ongeveer dezelfde fout (mijn vermoeden). Hij heeft bijvoorbeeld problemen met het installeren van GTA San Andreas, kan een aantal bestanden niet vinden, hetzelfde bij Nero 6 kan hij ook een aantal bestanden niet vinden. Die er overigens wel zijn als ik hem op een andere pc installeer. Gisteren heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij nog advies geven vanavond, als het aan mijn geheugen ligt kan ik morgen langs de stad (30 km hier vandaan) vandaar dat ik graag vanavond nog wat adviezen zou willen hebben.

Alvast bedankt.
Ik neem aan dat ze het systeem toch ff testen voordat ze het uitleveren....
ja maar niet op games en/of zware prog's ze instaleren soms windows en dat is het dan is ie getest (bullshit dus maar ja)
storeman schreef op 15.10.2007 09:55
Ik neem aan dat ze het systeem toch ff testen voordat ze het uitleveren....

Klopt, toen deed hij het ook prima, leek het omdat hij weer in windows wou komen, maar de echt zware dingen weigert mijn geheugen. iTunes wil hij ook niet starten. Ik ben er btw nog niet aan toe gekomen om nieuwe geheugen te kopen, doe ik z.s.m. Ik hoop dat ik na 2 maanden mijn geheugen nog terug kan brengen en gratis nieuwe kan krijgen.
Arjan Schuurman schreef op 15.10.2007 18:20
Ik hoop dat ik na 2 maanden mijn geheugen nog terug kan brengen en gratis nieuwe kan krijgen.

Dat noemen ze nou garantie. Tuurlijk moet dat kunnen.

Edit: Maar als zij het er in hebben gezet, ga het er dan niet zelf uithalen maar breng de hele pc terug.
Waarom zou ik hem er niet zelf uithalen dan SanThe? Het enige wat ik bij hun heb gekocht is het geheugen, niet de rest van mijn pc..
Arjan Schuurman schreef op 15.10.2007 19:34
Waarom zou ik hem er niet zelf uithalen dan SanThe? Het enige wat ik bij hun heb gekocht is het geheugen, niet de rest van mijn pc..

O, misschien vergis ik mij. Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat je het er in had laten zetten. Als dat niet zo is kan je het er inderdaad zelf uithalen.
Maar als een zaak het er in zet en jij haalt het er zelf uit dan krijg je al snel dat het je eigen schuld is.
Ja klopt, de zaak heeft hem er in gezet.. maar dat koste 12,50, sukkels ook. het was dat ik er niet bij was, anders.. maargoed, de kast heb ik ergens anders gekocht, maar door defect geheugen naar hen toe geweest, wieweet was er een andere fout, daar hadden ze er nieuw geheugen zelf in gezet. Nu is het geheugen defect.. Moet ik het eruit halen of kast mee naar hun nemen?
wel... als jij het er uit haalt en je komt bij de winkel dan...
jij: hallo, dit is mijn geheugen en het is stuk
winkel: dat zullen we eens even testen.
jij: oke
winkel: het is stuk, heb je het er zelf uit gehaald?
jij: ja
winkel: dan heb je dat zeker met je statische tengels gedaan, en is het daardoor stuk gegaan.
jij: echt niet!

naja, de rest lijkt me duidelijk, als je het er zelf uithaald kan het stuk gaan, en kunnen ze niet kijken of het niet jou eigen schuld is, en dan kan je naar je nieuwe geheugen fluiten.
Arjan Schuurman schreef op 15.10.2007 19:44
Ja klopt, de zaak heeft hem er in gezet.. .. Moet ik het eruit halen of kast mee naar hun nemen?

Laten zitten, en net doen of je er de ballen verstand van hebt. Garantie eisen.
heeft hij toch ook ^^ (sorry dyg, die wat een inkoppertje ;))

Reageren