Goedenavond,

Waarom worden er de laatste tijd zoveel "gezellige" topics in de koffiehoek gesloten?

Hierbij doel ik op:
-PHPuitje Zwolle
-Wiskunde vraagje
-Nintendo DS

Dit is toch de koffiehoek?
Bedoeld voor gesprekken over iets heel anders dan php?
Kan iemand mij dan uitleggen waarom dit soort topics gesloten worden?

Voor alle duidelijkheid: het is niet mijn bedoeling om dwars te doen ofzo, maar ik wil gewoon even uitleg hierover.

Met vriendelijke groet,

Aron
ik heb die topics niet echt gevolgd, maar ook koffiehoek topics kunnen zwaar offtopic gaan.

misschien was dat een reden?
Ik snap het zelf ook niet, zolang niemand er last van heeft is er toch niks aan de hand? Wat mij ook uitgelegd moet worden is waarom posts van mij en Wes mbt deze vraag tegenwoordig standaard verwijderd worden...
Ik sluit alleen topics als het echt nergens meer over gaat. PHPuitje heb ik niet gesloten en ik zou ook niet weten waarom. Daar kunnen we nog info in kwijt. Mocht het zo uitkomen dan openen we daar een nieuwe over.
Meneer de Ridder heeft het topic van Lotte gesloten, ik zie er geen probleem in af en toe een koffihoek topic.
Meneer de Ridder heeft btw ook niet aangegeven waarom.
Mischien kan Bas het tracker cookie even uitbreiden met een koffiehoek ja/nee boolean?
Als een mod een topic sluit, dan schrijft hij normaal gesproken in de laatste post de reden op. Misschien kan Jason vertellen wat zijn reden was?
Slotje...

Het valt mij idd ook op :S
Herjan schreef op 16.10.2007 21:38
Slotje...

Het valt mij idd ook op :S

Gelukkig ik ben niet de enige!
Wat mij ook opvalt: er zijn heel veel posts die:

1) geen vraag zijn
2) geen vraag beantwoorden

zo is het ook weer.
i dont have anything to do with it!

i think!