Waarom worden er de laatste tijd zoveel "gezellige" topics in de koffiehoek gesloten?
Hierbij doel ik op:
-PHPuitje Zwolle
-Wiskunde vraagje
-Nintendo DS
Dit is toch de koffiehoek?
Bedoeld voor gesprekken over iets heel anders dan php?
Kan iemand mij dan uitleggen waarom dit soort topics gesloten worden?
Voor alle duidelijkheid: het is niet mijn bedoeling om dwars te doen ofzo, maar ik wil gewoon even uitleg hierover.
Heb dit topic nog niet goed doorgelezen, maar even om Meneer de Ridder te backuppen; ik wou het topic ook sluiten, een link is spam, of het nou van Lotte is of niet. Dat is tegen de PHPhulp regels.
Het is de vraag of dat de bedoeling is Klaasjan..
edit: ik zeg overigens niet dat het NIET de bedoeling is, maar het is discutabel
edit2:
Mijn mening is dat er veel praatgraage jongemannen zijn die 50% bullshit posten en 50% normaal, en bijna alleen aanwezig zijn in koffiehoek, en dat we best wat topics er uit mogen knallen als ze offtopic gaan. In het verleden is dit al vaker besproken. Ik heb toen ook een topic gemaakt genaamd 'Onzintopic' (o.i.d.), zie mijn profiel. Dat kun je alsnog doen, in plaats van 3 koffiehoektopics die allemaal uitlopen op niets. Ik vind dit topic ook een beetje zeuren om niets als ik heel eerlijk ben. Overigens heb ik zelf geen topics gesloten dus ik hoef geen frontale aanval nu. Maarja men kan ook wel eens bedenken waarom er regels zijn en dat het de kwaliteit van het echte forum verneukt.
Klaasjan dat is geen slecht idee. Maar aan de andere kant, er zitten hier ook niet-leden en PHPhulp is niet bedoeld voor geklets over allemaal blah-blah. Ik vind het op zich prima om het koffiehoek-forum met een half oog te modereren, maar dan moet het niet in de laatste forum berichten staan. Gewoon standaard uit, dan hebben bezoekers ook geen last.
Heb dit topic nog niet goed doorgelezen, maar even om Meneer de Ridder te backuppen; ik wou het topic ook sluiten, een link is spam, of het nou van Lotte is of niet. Dat is tegen de PHPhulp regels.
@PHPerik: Niet meer in de laatste posts lijst, zal het onderdeel doen uitsterven lijkt mij. Misschien meer in de richting, dat onder laatste posts, 2 regeltjes bijkomen, die gereserveerd zijn voor de koffiehoek (onzin)? 10 regels PHP, 2 regels onzin. Lijkt me een mooie verhouding.