Waarom worden er de laatste tijd zoveel "gezellige" topics in de koffiehoek gesloten?
Hierbij doel ik op:
-PHPuitje Zwolle
-Wiskunde vraagje
-Nintendo DS
Dit is toch de koffiehoek?
Bedoeld voor gesprekken over iets heel anders dan php?
Kan iemand mij dan uitleggen waarom dit soort topics gesloten worden?
Voor alle duidelijkheid: het is niet mijn bedoeling om dwars te doen ofzo, maar ik wil gewoon even uitleg hierover.
Als ik even als mod mag spreken: het gaat er niet om dat we zoveel mogelijk scripts in de scriptlib hebben hier. Het gaat om de kwaliteit. Als genoeg mods/admins het erover eens zijn dat een script of tut geen kwaliteit heeft, dan wordt hij verwijderd. Ik kan me voorstellen dat dat jammer is voor degene die het script geplaatst heeft, maar zo werkt het in ieder geval.
Je vraag gaat daar over javascript. Je vraag wordt beantwoord. Vervolgens komen er talloze reacties die niets meer met de vraag te maken hebben en daarom dus het slotje.
Het PHP uitje topic werd gesloten omdat het niet meer over het uitje ging. Er is inmiddels een nieuw topic geopend waarin concrete zaken naar buiten komen.
Je reactie Arjan Kapteijn, werd verwijderd omdat je in een nieuw topic ging flamen over een ander topic dat gesloten werd. Zelfde geldt voor wes.
Er is idd niets mis met gezellig geklets. Alleen is er een verschil tussen nutteloze opmerkingen (die evt. negatieve reacties uitlokken) en gezellig geklets. Met gezellig geklets dus niets mis mee. Gezellig geklets kan over onzinnige onderwerpen gaan, maar is opzich geen onzinnige post. Denk daar maar 's over na ;)
Nu je er toch bent, kan je niet even maken dat je kan aangeven uit wel categorien je de topics wil zien?
Dat moet toch niet te moeilijk zijn bij een goed genormaliseerde database.