Waarom zijn er geen smilies? Dat maakt phphulp.nl een stuk mooier. Kunnen de mods/admins ff met elkaar bespreken of ze dat willen inschakelen. Want smilies vindt ik eigenlijkk wel het belangrijkste wat er op deze site moet zijn.
Ik heb een tip voor je. Je bent net nieuw hier. In plaats van eisen te stellen, zou ik eerst eens een tijdje goed gaan opletten waar het hier over gaat. Dan kom je er vanzelf achter wat er belangrijk is op deze site, namelijk: zo goed mogelijk leren PHPen.
We hebben het eerder besproken, en zijn toentertijd tot de conclusie gekomen dat het MSN gehalte omhoog zou gaan, en (dus) het niveau naar beneden. Daarnaast zijn er mensen die zich er vreselijk aan kunnen ergeren, en er zijn mensen die er vreselijk misbruik van maken. Conclusie: geen smilies.
Maar dan vraag ik mij weer af: Waarom zouden smilies hier zo belangrijk zijn?
Ik denk dat nuttige informatie, en leuke/aardige mensen nog veel belangrijker zijn.
smilies kunnen heel leuk zijn, in een zaai MSN gesprek,
Maar als je een beetje serieus bent, zijn smilies al niet meer nodig,
en ik denk dat iedereen zic wel red zonder smilies.
en anders, als je het echt wilt, kan je altijd nog gewoon zo doen =P o.i.d.
Waarom moet zoiets onzinnigs in z'n zinnig forum?
@Jelmer
Gewoon dat vlurt het een beetje op. En daar kan je je mening in uitbeelden.
@Jan Koehoorn
Ik zit al lekker bezig met php te leren en het word me steeds duidelijker.
groeten
sjongejan
Misschien moet hier een slotje op want me craag is beantwoord:@
Je moet bas iet te serious nemen hoor,
maar we moeten niet te ver afwijken van het topic, dit is gewoon een zinnige reactie op een zinnige reactie, waardor het zinnig blijft, (volg je hem nog)
Maar ik denk dat het een te "gezellige" sfeer maakt met smilies erbij,
dan zie je overal smilies staan, terwijl dat alleen maar irritant leest.