Waarom zijn er geen smilies? Dat maakt phphulp.nl een stuk mooier. Kunnen de mods/admins ff met elkaar bespreken of ze dat willen inschakelen. Want smilies vindt ik eigenlijkk wel het belangrijkste wat er op deze site moet zijn.
Maar gaat nog wel een heletijd duren voordat ik php in me hoofd hem. E vandaag ben ik een beetje melig en dan lijkt het alsof ik een beetje jonger ben. Maar toch jonger voelen is toch goed???
sjongejan
oja. Ik denk dat ik dan maar ff wat serieuser moet gaan doen.
Nu hoef ik ook geen smileis hoor, maar dat van de aparte tekens in code vind ik maar deels een argument. Consequent gebruik maken van de code-tag waarin smileys niet geparsed worden is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Alsnog: voor mij hoeven ze ook niet. Ga dan maar naar GoT ofzo.. :)
Je kan er wel wat tegen zeggen, maar dan moet je wel wat nuttigs zeggen he ;)
Hey kijk! Een smiley! En weet je? Hij drukt mijn emotie net zo goed uit als zo'n gele MSN wink. Jan's en SanThe's gemoedstoestand lijkt mij ook duidelijk te voelen, en dat zonder ook maar een enkele smiley. Ik denk: prima bewijs dat smilies niet nodig zijn >:)
edit: Jan is normaal gesproken overigens heel aardig hoor, en alleen serieus waneer nodig. En geloof me, Jan & SanThe zijn echt de moderators bij uitstek die zich prima kunnen gedragen met hun rechten. Kans dat je om een meningsverschil door hun eruit geschopt wordt is gering. Pas als je anderen tot last bent, kan je een schoenafdruk op je achterste verwachten. (om je even uit je waan te houden: spreekwoordelijk, van 'booten/kicken')
stefan, je bent net nieuw hier. Laten we eerst eens kijken wat je bijdrage aan phphulp kan zijn voordat je je verlanglijst gaat opstellen. Tot nu toe heb ik geen bijzondere dingen van je gezien. Hopelijk gaat dat in de toekomst veranderen.
Ik had niet gedacht dat hij jonger was dan 13, maar mijn punt is dat de behoefte aan smileys met de leeftijd afneemt. Dat merk ik aan mezelf ook. Daarnaast is het dus niet nuttig vanwege tekens.
@stefan
Jan is ook aardig. Kijk je mag mij afzeiken zoveel je wil maar je blijft van Jan af want die is held #1, maakt altijd tijd voor iedereen en zal nooit iemand afblaffen. Beetje respect.