Waarom zijn er geen smilies? Dat maakt phphulp.nl een stuk mooier. Kunnen de mods/admins ff met elkaar bespreken of ze dat willen inschakelen. Want smilies vindt ik eigenlijkk wel het belangrijkste wat er op deze site moet zijn.
Ho niet vloeken en sowieso een beetje respect voor Jan en Santhe.
Ik zie een verschil in hulpvaardigheid van ongeveer 10.000 post tussen jullie.
Houd je een beetje gedeist het is hier geen slowchat, dan ga je maar naar Fok ofso
Maar het komt goed uit want Jan Koehoorn woont ook in alkmaar en ik ook!! En dan kan ik met me broers zijn vrienden ff langs komen en dan is hij wel stil.
Hey Jan Koehoorn
Waar woon je eigenlijk precies. Want heb geen zin om in het telefoonboek te zoeken naar je achternaam.
Jan Koehoorn. Ik zou het wel zo aardig vindt dat je sorry zegt want dat van die slappeouwehoeren.nl Dat slaat dus echt nergens op. Maar je kan er ook mensen niet blij mee maken en dat had ik dus nu ff
Maar het komt goed uit want Jan Koehoorn woont ook in alkmaar en ik ook!! En dan kan ik met me broers zijn vrienden ff langs komen en dan is hij wel stil.
Hey Jan Koehoorn
Waar woon je eigenlijk precies. Want heb geen zin om in het telefoonboek te zoeken naar je achternaam.
sjongejan
stefan mag ik aub je telefoonnummer, ik wil hier even volwassen over praten
stefan bel me effe: **********, ik bel je terug om kosten te besparen
Hey Jan Koehoorn
sjongejan
Gaan we zo beginnen? Dan mag je wat mij betreft je biezen pakken en lekker ergens op een ander forum gaan zitten.
@Klaasjan Boven
Misschien moet ik ook wel bijna naar bed maar dat weet jij lekker niet. En PHPerik dus jij wilt me telfoonummer hebben? Krijg je lekker niet.
@Klaasjan Boven
Misschien moet ik ook wel bijna naar bed maar dat weet jij lekker niet. En PHPerik dus jij wilt me telfoonummer hebben? Krijg je lekker niet.
sjongejan
Ik wil niets uitlokken, maar wat is het nut van een loos dreigement? Je staat nu alleen nog maar meer voor paal dan je al deed.