Lijkt me duidelijk genoeg zo:

zaterdag 3 november dus!
[edit]Even verplaatst naar het adimin/mods forum aangezien niet iedereen de koffiehoek in beeld heeft.[/edit]
Hipska schreef op 02.11.2007 23:18
Ik kan ook niet komen daar het wat ver is voor mij (tja, als je niet ver van de Belgische kust woont he) en mijn medische toestand laat het ook niet echt toe.

Veel plezier alvast jullie,
en doe mijn mede-mods de groeten ;-)

X Hipska

?? medische toestand ??
Ziek? ;)
Over een half uur vertrek ik richting Zwolle :)
Gaat een mooi lange reis worden dus.

[edit]Vertrek ook uur eerder anders ben ik pas 12.45 aanwezig :)[/edit]

De kleinste gaten zijn een stad, zoals hier in friesland

[edit]We verzamelen nu trouwens voor het station of ergens op een perron?[/edit]
@ Peter en Herjan: Mijn 4 wijsheidstanden zijn getrokken en liep gisteren nog rond als een paasei.
Haha, ik las eerst "wijsheid-standen". Betereschap alvast Hipska. Ik ga zo mijn meerijders oppikken bij station Alkmaar. Zie jullie in Zwolle straks ;-)
PHPerik heeft weer eens niet goed gekeken met zijn dronken harses dus wij zijn een half uurtje later op de planning. Een kwartiertje later --> 12.44. Mijn oprechte excuses!
Hipska schreef op 03.11.2007 08:56
@ Peter en Herjan: Mijn 4 wijsheidstanden zijn getrokken en liep gisteren nog rond als een paasei.
Alle 4 tegelijk? Hoe dat in België zit weet ik niet, maar in Nederland wordt dacht ik maximaal 2 tegelijk getrokken (aan dezelfde kant). Hoe moet je anders eten? Of is dat jullie manier om de 'we-zijn-met-zijn-allen-veel-te-dik-cultuur' op te lossen? ;)

Veel plezier trouwens zometeen. Ik zal niet aanwezig zijn (en ik zou me ook uitgeschreven hebben mocht Jan die optie hebben ingebouwd): ben druk met mijn opleiding :) Niet vergeten foto's te maken trouwens he, ik wil wel een mooi fotoverslag zien! :)
Kasper schreef op 03.11.2007 11:01

Veel plezier trouwens zometeen. Ik zal niet aanwezig zijn (en ik zou me ook uitgeschreven hebben mocht Jan die optie hebben ingebouwd): ben druk met mijn opleiding :) Niet vergeten foto's te maken trouwens he, ik wil wel een mooi fotoverslag zien! :)

Damn, dat vind ik jammer. Nouja, mijn Fujifilm S neem ik liever niet mee maar ik zal wel een canon A75 in mijn jas stoppen voor je.
Damn, dat vind ik jammer. Nouja, mijn Fujifilm S neem ik liever niet mee maar ik zal wel een canon A75 in mijn jas stoppen voor je.
Als je er behoefte aan hebt: jij studeert in Utrecht...ik ook...koffie? :P

Had er wel graag bij willen zijn opzich, maar ja volgende keer beter. Blij om te horen dat ik op je kan rekenen :) Een paar foto's maakt net iets beter duidelijk wát je nou precies gemist hebt. Bij de weg, had je niet al onderweg moeten zijn?

Reageren