zaterdag 3 november dus!
[edit]Even verplaatst naar het adimin/mods forum aangezien niet iedereen de koffiehoek in beeld heeft.[/edit]

Hipska schreef op 02.11.2007 23:18Ik kan ook niet komen daar het wat ver is voor mij (tja, als je niet ver van de Belgische kust woont he) en mijn medische toestand laat het ook niet echt toe.
Veel plezier alvast jullie,
en doe mijn mede-mods de groeten ;-)
X Hipska
Alle 4 tegelijk? Hoe dat in België zit weet ik niet, maar in Nederland wordt dacht ik maximaal 2 tegelijk getrokken (aan dezelfde kant). Hoe moet je anders eten? Of is dat jullie manier om de 'we-zijn-met-zijn-allen-veel-te-dik-cultuur' op te lossen? ;)Hipska schreef op 03.11.2007 08:56@ Peter en Herjan: Mijn 4 wijsheidstanden zijn getrokken en liep gisteren nog rond als een paasei.
Kasper schreef op 03.11.2007 11:01
Veel plezier trouwens zometeen. Ik zal niet aanwezig zijn (en ik zou me ook uitgeschreven hebben mocht Jan die optie hebben ingebouwd): ben druk met mijn opleiding :) Niet vergeten foto's te maken trouwens he, ik wil wel een mooi fotoverslag zien! :)
Damn, dat vind ik jammer. Nouja, mijn Fujifilm S neem ik liever niet mee maar ik zal wel een canon A75 in mijn jas stoppen voor je.Als je er behoefte aan hebt: jij studeert in Utrecht...ik ook...koffie? :P