Hallo allemaal

ik ben op zoek naar een php'er die voor mijn site paar kleine scripjes wil schijven betaald natuurlijk prijs komen we wel over uit

gaat niet op hele grote dingen veel dingetjes heb ik er al in zitten maar loop toch tegen wat - puntjes aan die ik niet op weet te lossen

wie heeft hier intreresse naar en zou mij willen helpen ?

alvast bedankt

michael
Hallo Michael. Welkom op phphulp. De regels voor dit soort topics moet je nog even doorlezen. Wees specifiek in het beschrijven van je verwachtingen en wees specifiek in het noemen van een richtprijs.
even wat meer detail het gaat om de site
www.americanspareribs.nl
dit is een web winkel in de verkoop van onderandere spareribs (dat had je vast wel begrepen :))

ik heb op zoek naar iemand die natuurlijk wel verstand van scripten heeft

wat wil zou ik graag zien

1e in het begin van de site zou ik graag een postcode check willen hebben
2e op de site is een genereer een korting code aan wezig deze knop moet beveiligd worden zo dat men er maar 3 keer op kan drukken
en als de code niet/ wel in het databass voor komt moet er op de site die daar na komt een melding komen van bla bla bla
3e er moet een betaling systeemje worden aan gepast
maar deze is even tussen aanhalings tekenens wat doet moet ik eerst even in overleg doen met de maker van de web winkel even kijken of dit niet intern te weizigen is
4. ik zou graag via een gemakelijker manier de levertijd aan kunnen geven die op elk moment geweizigd kan worden
5. na 22:00 mag er niks meer in het winkel wagentje gedaan kunnen worden wat dan ben ik gesloten :) wel even netjes een melding
6 er moet ook nog een enqente op de site komen script had ik voor een groot deel al
7. een contact formulier zou ik graag ook op de site willen hebben

betaling ik weet niet wat er gemiddelt gevraagt word ben een startende ondernemer dus zo weinig mogelijk maar wat ik al zij (betaling komen we over uit) !!!!!

ps er kan nog wat bij komen maar dit was even wat ik zou kon bedenken

het liefst iemand uit de omgeving utrecht maar is geen pre
maar wel iemand waar op te vertrouwen valt !!

alvast bedankt

michael
Michael schreef op 29.10.2007 00:50

5. na 22:00 mag er niks meer in het winkel wagentje gedaan kunnen worden wat dan ben ik gesloten :) wel even netjes een melding

even een zakelijke opmerking. Je meldt hier dat je je winkel na 22:00 wil sluiten. Ik wil niet kwetsen, maar dit vind ik ronduit dom. Veel internetters zullen je site nog NA 22:00 bezoeken, mensen uit een andere tijdzone ondervinden problemen en ik vind het gewoon klant onvriendelijk. Misschien is het een beter idee te vermelden dat na 22:00 geplaatste bestellingen een dag later geleverd worden?
@mark, dat zegt hij toch ook?...na 22:00 kan er niks meer in je winkelwagen geplaatst worden...
goed lezen!:)

@TS, je hebt het over een postcode check, hoe zag je die voor je? omliggende postcodes zoeken is een externe service die best prijzig is, wees je hier van bewust
@michel

Wat Mark bedoeld vind ik wel slimmer -> je kan WEL bestellen, maar de bestelling kan nog niet worden geleverd. -> Je bent de volgende dag de 1e ;) Dat is wel zo netjes. Daarom zijn winkels (oa) ook op het web. 24 uur per dag winkelen.
in het begin van de site zou ik graag een postcode check willen hebben
Wat is jouw definitie van een postcodecheck? Of het een geldige nederlandse postcode is, of het een bestaande postcode is of het een bestaande postcode in Utrecht is, of het een bestaande postcode in een bepaald deel van Utrecht is, etc. etc. Er zijn nogal wat mogelijkheden met zo'n simpel vraagje.

De overige eisen zijn al niet veel beter opgesteld, hiermee loop je grote kans op een mislukking.

Ps. Laat ook iemand de teksten doorlezen en corrigeren, dat is niet je sterkste kant.
Hallo Allemaal

ik zie inderdaad dat er wat vragen zijn omtrent mijn site

1e als eerst van mark meschien niet geheel duidelijk geweest
wat is nu de bedoeling mijn site moet gewoon 24 uur per dag 7 dagen in de week 365 dagen in het jaar open zijn gewoon te bezoeken kijken enz enz enz mag het op die dag na 22:00 zijn kan er niks meer in het winkelwagentje gedaan worden ! met netjes een melding er bij van helaas we zijn gesloten op dit moment bla bla U kunt de volgende dag u besteling om heb dan geleverd te krijgen tussen 17:00 en 22:00 of zo iets
de volgende dag kan er dus gewoon weer van af (zeg maar 9:00 uur weer besteld worden) wel een goed punt van je om dit even onder de aandacht te brengen.
Waarom ik dit zo wil het mijn bedrijf word een catering bedrij (je kan het vergelijken met Domino pizza) alleen met onderandere spareribs.

2e

omtent de postcode check
in een databbass komen de postcodes van mijn bezorg gebied in te staan
als de klant naar www.americanspareribs.nl gaat komt er een scherm met voer hier u postcode in als de post code in het databass voor komt ga link dan door naar de web winkel komt deze niet voor geef dan een melding helaas we bezorgen niet in u gebied bla bla
moet aleen ffe kijken dan mijn site helemaal niet kan zien of dat het voor een gedeelte werk of zo moet even kijken wat daar voor de beste manier is

3e

mijn excuus voor mijn typ, taal, en nederland
ik typ het meestal maar even snel er zijn namelijk heel veel dingen die geregeld moeten worden en het is inderdaad niet mijn sterkste kant :(
ik zla de persoon ook even persoonlijk spreken om fouten en vergissingen te verkomen

alvast bedankt voor jullie racties

jij slaat de persoon??
doe je dat altijd tijdens de onderhandelingen?
@nico
zla = zal
ohhh, ik dacht dat er sla moest komen te staan,, ik dacht al van,,
die vent is helemaal doorgedraaid..

Reageren