Hallo allemaal

ik ben op zoek naar een php'er die voor mijn site paar kleine scripjes wil schijven betaald natuurlijk prijs komen we wel over uit

gaat niet op hele grote dingen veel dingetjes heb ik er al in zitten maar loop toch tegen wat - puntjes aan die ik niet op weet te lossen

wie heeft hier intreresse naar en zou mij willen helpen ?

alvast bedankt

michael
ik sla die persoon even persoonlijk..... haha
Damn zeg, wat gaan we weer eens lekker offtopic. Nico, als je zo nodig over spelfouten wilt miepen, kijk dan eens naar het gebruik van je eigen interpunctie. Of blijven je komma-, vraagteken- en punttoetsen soms vastplakken door gemorste cola?
Om dan maar ff off topic te blijven, waarom zou je je beperken tot mensen in de omgeving? Als er mensen zijn die niet in je postcode cirkeltje vallen maar toch heel graag die spareribs willen, laat ze het dan zelf op komen halen.
Het zullen niet veel mensen zijn, maar het is echte zonde om die mensen mis te laten lopen.

Natuurlijk kan je wel zeggen dat er bezorgd wordt in de regio, maar om het zo te maken dat je anders niet kan bestellen lijkt mij persoonlijk geen goede optie.

On topic-wise, een contact formulier kan je vast wel vinden hier op de site. kijk maar eens bij scripts of tutorials.
je kan natuurlijk als de postcode niet voorkomt in de DB,
dat je dan gewoon een melding krijgt van "In uw regio word door ons niet bezorgd, Uw kan uw eten natuurlijk wel hier op komen halen."
en dat je ze dan doorstuurt naar het bestelformulier.
Maar toch vraag ik me af waarom er snachts niets in het winkelmandje mag worden geplaatst. Wehkamp is 's nachts ook niet open, maar je kan wel gewoon bestellen en de bestelling wordt pas de volgende dag echt verwerkt. Zoiets kan jij toch ook gewoon doen? Of dat je bijvoorbeeld 2 dagen vantevoren iets besteld?
ik denk dat dit om live bestellingen gaat,
net als dat je een shoarmatent opbelt van ik wil graag 250 broodjes shoarma op phphulplaan #1 in phpcity.
Maar dan online,
Maar je kan natuurlijk ook gewoon maken dat je dan na 10 uur niet meer kan bestellen voor die dag, maar wel voor de volgende dag.
Robert_Deiman schreef op 30.10.2007 11:00
Maar toch vraag ik me af waarom er snachts niets in het winkelmandje mag worden geplaatst. Wehkamp is 's nachts ook niet open, maar je kan wel gewoon bestellen en de bestelling wordt pas de volgende dag echt verwerkt. Zoiets kan jij toch ook gewoon doen? Of dat je bijvoorbeeld 2 dagen vantevoren iets besteld?
Omdat je er denk ik vanuit kan gaan dat de bezoeker op het moment van bestellen zin heeft in spareribs, en niet meer de volgende dag. Als hij om 22:15 een bestelling plaatst die pas om 09:00 uur wordt bezorgt, heeft hij denk ik al geen trek meer (in spareribs). Uiteraard zou je wel vooruit kunnen plannen: "ik wil vrijdagavond om 19:15 spareribs eten", maar er zullen maar weinig mensen van zo'n optie gebruik maken (en daarnaast is het bij zo'n systeem nog meer van belang dat je op tijd levert). Het idee achter zo'n systeem en het webwinkelidee dat bv. Wehkamp en Bol.com exploiteren is dus fundamenteel verschillend.
Weet je hij vraagt om een programmeur niet om kritiek over zijn eisen. Klant wilt wat ie wilt hij zal er vast wel zijn bedoelingen voor hebben. Natuurlijk geef je als programmeur wel jou opinie ergens over, maar als hij het zo ziet dan klaar. Hij vraagt niet om hoe zouden jullie hier mee omgaan. Dit is echt heel typerend voor phphulp dit gedrag.

Wil je programmeren of niet. Klaar. 1 bericht is wel genoeg over die tijdsheize.
Er zitten hier idd meer zakenmensen dat programmeurs volgens mij. Het hele ondernemingsplan is nu wel onder de loep genomen volgens mij. Alsof ik in een uitzending van Dragon's den zit...

Reageren