Hallo allemaal

ik ben op zoek naar een php'er die voor mijn site paar kleine scripjes wil schijven betaald natuurlijk prijs komen we wel over uit

gaat niet op hele grote dingen veel dingetjes heb ik er al in zitten maar loop toch tegen wat - puntjes aan die ik niet op weet te lossen

wie heeft hier intreresse naar en zou mij willen helpen ?

alvast bedankt

michael
@Kalle

Voordat we aan de slag gaan willen we gewoon duidelijkheid, is dat zo raar? Ik denk dat er hier mensen zitten die niet alleen kaas hebben gegeten van PHP/programmeren, maar ook velen die weten wat het is onm volgens een plan (en ook niet volgens een plan) te werken.
Mijn ervaring leert mij dat het heel belangrijk is alles vantevoren heel goed duidelijk te hebben, en af te spreken. Dan kom je niet zo voor verrassingen te staan.
Momenteel ben ik namelijk ook bezig met een projectje voor iemand anders, maar daar komt elke keer weer wat bij, of iets wat ze eerst zo wouden wordt omgezet naar wat anders enz. -> Met duidelijkheid kan je dit soort dingen aan het begin al ondervangen.
Ik denk dat er hier mensen zitten die niet alleen kaas hebben gegeten van PHP/programmeren
Kaas? Spareribs lijken mij meer op zijn plaats...
Weet je wat nog veel beter op zijn plaats is?? Ontopic blijven.
Gerben Jacobs schreef op 30.10.2007 10:50
Om dan maar ff off topic te blijven, waarom zou je je beperken tot mensen in de omgeving? Als er mensen zijn die niet in je postcode cirkeltje vallen maar toch heel graag die spareribs willen, laat ze het dan zelf op komen halen.
Het zullen niet veel mensen zijn, maar het is echte zonde om die mensen mis te laten lopen.

Natuurlijk kan je wel zeggen dat er bezorgd wordt in de regio, maar om het zo te maken dat je anders niet kan bestellen lijkt mij persoonlijk geen goede optie.

On topic-wise, een contact formulier kan je vast wel vinden hier op de site. kijk maar eens bij scripts of tutorials.

Waarom dat postcode cirkel.
er is al een groote gebied waar wij wel bezorgen, zie op de site waar wij allemaal komen.
als er nou iemand in woerden eten wil bestellen kan ik daar helemaal niet op tijd komen tussen 30 en 45 min.
Daarom een beperkt bezorg gebied !
Afhaal is geen optie dit is niet toegestaan daar voor zijn bepaalde vergunningen niet verstrekt anders had ik dit wel gedaan natuurlijk!

gr mike
Robert_Deiman schreef op 30.10.2007 14:32
@Kalle

Voordat we aan de slag gaan willen we gewoon duidelijkheid, is dat zo raar? Ik denk dat er hier mensen zitten die niet alleen kaas hebben gegeten van PHP/programmeren, maar ook velen die weten wat het is onm volgens een plan (en ook niet volgens een plan) te werken.
Mijn ervaring leert mij dat het heel belangrijk is alles vantevoren heel goed duidelijk te hebben, en af te spreken. Dan kom je niet zo voor verrassingen te staan.
Momenteel ben ik namelijk ook bezig met een projectje voor iemand anders, maar daar komt elke keer weer wat bij, of iets wat ze eerst zo wouden wordt omgezet naar wat anders enz. -> Met duidelijkheid kan je dit soort dingen aan het begin al ondervangen.

Een goed plan is zeer belangrijk. Dit ben ik helmaal met je eens
de persoon die voor mij wil gaan programeren krijgt ook zo plan daar staat Alles in wat er gedaan moet worden.
De punten die ik op gaf in het 1e topic waren de hoofd punten wat er gedaan moest worden.

gr mike
ik heb een phper gevonden allemaal bedankt die geregeerd hebben

gr mike
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
@Jonathan: Dat hoef jij niet te melden hoor, dat kunnen de mods en admins best zelf wel.
-
SanThe schreef op 01.11.2007 22:30
@Jonathan: Dat hoef jij niet te melden hoor, dat kunnen de mods en admins best zelf wel.

Kan het toch niet laten om nog even een kleine reactie hierop te geven, Jonathan kan blijkbaar niet helemaal goed lezen, want bumpen is 2 keer achter elkaar posten binnen 24 uur, en hier heeft de TS zich keurig aan gehouden, want er zit meer dan 24 uur tussen ;)

Reageren