Leuke variant op de verjaardagstopics! :D En nog best een aardige site ook :)
Gefeliciteerd webmakerij!
Link gekopieerd
Ja Kasper, ik wilde eigenlijk een koffiehoek topic maken. Alleen ja, die komen niet meer links bij de laatste tien te staan.
Toen dacht ik: kan ik het niet in een ander forum doen? Dat werd dus sitereviews, alleen had ik toen wel een website nodig. Toen ging ik aan de gang.
Maareeh om maar niet offtopic te gaan hè, anders krijg ik een slotje, heb je geen commentaar op de website? :-P
En oja:
Kasper schreef op 13.11.2007 15:52
Leuke variantDankje ;-)
Link gekopieerd
De muziek uit? Man! Het is feest! LOL!
Alleen jammer dat je gebruik maakt van QuickTime, dan moet je weer plugins gaan installeren enzo. En je site valideert niet helemaal door 't liedje.
De verrassing is echt gaaf :P Net een Bruce Springsteen in zijn jonge jaren of zo :P
Link gekopieerd
Kasper schreef op 13.11.2007 16:00
De muziek uit? Man! Het is feest! LOL!Dankje ;-)
Alleen jammer dat je gebruik maakt van QuickTime, dan moet je weer plugins gaan installeren enzo. En je site valideert niet helemaal door 't liedje.Ja klopt, daardoor valideert hij niet. Maar ja, waarom zou je valideren? En heb je misschien andere suggesties om dit beter te doen?
De verrassing is echt gaaf :P Net een Bruce Springsteen in zijn jonge jaren of zo :PBurce Springsteen ben je mal :-P
Trouwens, je kunt webbie ook feliciteren op
irc :-D
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
13-11-2007 16:03
Whahaha, gweldige site :P LOL!
En gefeliciteerd he :)
Link gekopieerd
GaMer13 schreef op 13.11.2007 16:03
Whahaha, gweldige site :P LOL!Dankje, verder geen commentaar? (Pas op: niet te off-topic. Gevaar voor boze modjes)
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
13-11-2007 16:09
Henk schreef op 13.11.2007 16:05
[quote='GaMer13 schreef op 13.11.2007 16:03']Whahaha, gweldige site :P LOL!Dankje, verder geen commentaar? (Pas op: niet te off-topic. Gevaar voor boze modjes)[/quote]
Verder commentaar, hmmm, ik zong vol op mee :D en.... Misschien om het toch valid te houden flash gebruiken?
[edit]Geweldig idee om er een website van te maken, zo krijg je niet weer zo'n 'lame verjaardag topics' :) Nu heeft dit topic tenminste ook nog een beetje een doel.[/edit]
Link gekopieerd
Leuk dat je meezong :-D (Hoor je dat webmakerij?) Hoe zet je het om naar Flash dan? En, Flash neemt hoogte en breedte in, toch?
GaMer13 schreef op 13.11.2007 16:09
[edit]Nu heeft dit topic tenminste ook nog een beetje een doel.[/edit]Echt niet!
Link gekopieerd