Beste,

Wat vinden jullie van deze website? Gefeliciteerd webbie!

Ik hoor graag commentaar, wat jullie van de lay-out vinden enzo.

Groeten,

Henk[edit]Ik ben er trouwens vandaag vanaf 12:45 tot 15:45 mee bezig geweest ;-)[/edit]
Gefeliciteerd!

.. heb eerst maar ff in de broncode gekeken voordat ik op 'verrassing' klikte. Ik kom wel vaker minder prettige verrassingen tegen namelijk.
Gerben Jacobs schreef op 13.11.2007 16:22
.. heb eerst maar ff in de broncode gekeken voordat ik op 'verrassing' klikte. Ik kom wel vaker minder prettige verrassingen tegen namelijk.
Waar is het vertrouwen in de mensheid heen?

Maar goed. Steffan heeft het omgezet in flash met ffmpeg :-D Bedankt! Nu is het valid en is het flash => werkt in meer browsers.
Leuk Henk, ik zie dat ik de wav naar swf hebt omgezet. Nu werkt het beter.
Nou, Steffan, komt ie dan.

Ik vind het een keimooie website met een keileuk liedje en ik hoop dat je nu weer bovenaan staat met je topik, hihihihihihi.

Later frater,

Spetter spieter spater,

Meneer Psychisch Sexy
happy b-day

nou leuk bedacht maar site is niks
1. Gefeliciteerd =)

2. mooi lay-out, gemoedsopwekkende muziek :D

3. toevalig zeg, ben ook jarig en ook 18 ^^

wouter schreef op 13.11.2007 17:25
site is niks
Wat kan er beter dan?
Ed schreef op 13.11.2007 17:26
ben ook jarig en ook 18 ^^
Eej man gefeliciteerd!
Wat een irritante lelijke kutsite.

Gefeliciteerd Webmakerij, ik hoop dat je nooit meer jarig zal worden als het op deze manier moet :) ;)
Is die jongen op die foto daar op die site niet iets voor PHPnewbie?
PHPerik schreef op 13.11.2007 17:28
Wat een irritante lelijke kutsite.
Ten eerste appreciëer ik deze manier van communicatie niet erg, maar goed, dat terzijde, er zijn vast ook manieren die jij niet appreciëert.

Wat kan er veranderd worden zodat de site minder irritant, lelijk en kut wordt?
Kalle schreef op 13.11.2007 17:31
Is die jongen op die foto daar op die site niet iets voor PHPnewbie?
Ik ken de wensen van die jongen en PHPnewbie niet.[edit]Hebben jullie trouwens een plek waar jullie discussiëren over op welke topics jullie reageren o.i.d.? Zo netjes tegelijk, jullie twee als goede vrienden van elkaar, dat valt gewoon op.[/edit]

Reageren