Ten eerste appreciëer ik deze manier van communicatie niet erg, maar goed, dat terzijde, er zijn vast ook manieren die jij niet appreciëert.
Dan ga jij het nog moeilijk krijgen in je leven, want zelfs een directeur van een groot bedrijf zegt rustig: "wat een kutsite!". Of geeft het woord "kut" je associaties met hetgeen je nog zal moeten verkennen in het leven, dus zeg maar het afstappen van het auto-erotisme richting het meest goddelijke punt van het universum?
Om even mijn mening helder te maken:
de site is
- irritant vanwege de afschuwelijke muziek
- lelijk vanwege de layout
- kutsite omdat het volledig nutteloos is, plus zie vorige 2 punten
Wat kan er veranderd worden zodat de site minder irritant, lelijk en kut wordt?
Alles ongeveer. Muziek weg, beetje gelikt design in plaats van zo'n crappy CSS nerd design. Die foto weg ;)
[edit]Ik vind overigens dat je niet zo moet zeuren, dit topic had ik al lang kunnen sluiten vanwege alle offtopic posts plus de volledige nutteloosheid van het topic. Echt zo'n IRC-afgesproken-nerd-topic.[/edit]
edit:
Hebben jullie trouwens een plek waar jullie discussiëren over op welke topics jullie reageren o.i.d.? Zo netjes tegelijk, jullie twee als goede vrienden van elkaar, dat valt gewoon op.
Jaja, private CHAT op phphulp. Of wisten jullie nog niet van die functie af? Wij zitten daar dag & nacht. Wij 2 goede vrienden waar haal je dat vandaan? Wij zijn geen vrienden, maar keQ. Onthoud dat. Ja, wij als keQ hebben een perfecte timing. Erik vertelt je er wel over, desnoods op de private chat van phphulp. Toeval bestaat niet hej bedenk dat wel. DESTINY!!!!!!!!!
Er zijn dan ook geen directeurs aan wie ik deze site voorleg hè?
Het is opzich niet zo dat het woord "kut" me associaties geeft met hetgeen ik ng zal moeten erkennen in het leven, als antwoord op je vraag.
Over je drie punten:
-De muziek laat ik erop, ik vind de muziek niet afschuwelijk.
-Lelijk vanwege de layout. Hmm, je bedoelt dat er misschien een andere achtergrond ofzo moet? Misschien heb je hier wat tips voor.
-Dat punt hoef je niet te noemen aangezien ik dit zelf al heb genoemd.
PHPerik schreef op 13.11.2007 17:38
Wat kan er veranderd worden zodat de site minder irritant, lelijk en kut wordt?
Alles ongeveer. Muziek weg, beetje gelikt design in plaats van zo'n crappy CSS nerd design. Die foto weg ;)
Ik wil de foto en de muziek graag bewaren, hier heb ik mijn redenen voor. En hoe maak je een design gelikt? Ik zou het ook warderen als je iets minder minder positief doet, maar dat hoeft ook niet, aangezien jij meer macht hebt dan ik.
PHPerik schreef op 13.11.2007 17:38
[edit]Ik vind overigens dat je niet zo moet zeuren, dit topic had ik al lang kunnen sluiten vanwege alle offtopic posts plus de volledige nutteloosheid van het topic. Echt zo'n IRC-afgesproken-nerd-topic.[/edit]
Hoe bedoel je zeuren? Moet ik niet zeuren omdat je het topic had kunnen sluiten? Wel, oké, bedankt voor het niet sluiten van mijn topic en in plaats daarvan andere reacties bent gaan geven.
Je hebt trouwens een correcte beschrijving gegeven van dit topic. (Wat die hier doet en wat ik daarmee moet weet ik niet, maar ook dat terzijde.)
Kalle schreef op 13.11.2007 17:43
edit:
Hebben jullie trouwens een plek waar jullie discussiëren over op welke topics jullie reageren o.i.d.? Zo netjes tegelijk, jullie twee als goede vrienden van elkaar, dat valt gewoon op.
Jaja, private CHAT op phphulp. Of wisten jullie nog niet van die functie af? Wij zitten daar dag & nacht. Wij 2 goede vrienden waar haal je dat vandaan? Wij zijn geen vrienden, maar keQ. Onthoud dat. Ja, wij als keQ hebben een perfecte timing. Erik vertelt je er wel over, desnoods op de private chat van phphulp. Toeval bestaat niet hej bedenk dat wel. DESTINY!!!!!!!!!
Leuk dat jullie daar kunnen chatten :-) En dat jullie goede vrienden zijn had ik ook maar verzonnen, om jullie een beetje te prikkelen ;-) Ik weet verder niet wat keQ is maar dat hoeft opzich ook niet uitgelegd te worden in dit topic.
En heej heb je misschien nog wat tips voor de site? Anders gaan we zo offtopic ;-)
Nou nou nou nou wat voel ik mij geprikkeld. Intens tot op het bot.
Het hoeft sowieso niet worden uitgelegd in een topic. Het wordt vanzelf duidelijk.
Tips:
De kleur paars en paars/rood matcht niet echt lekker.
grijze blok is oersaai
foto lelijk geplaatst (om maar over de inhoud ervan te zwijgen)
zet muziek uit blokje weg
verrassing kan beter in een lightbox ofzo
als je beneden bent nogal wit nu is dit geen probleem, maar de kleur paars erbij. Nee
als iedereen even stopt met reageren in dit topic dan kan er weer een nuttig topic of een echte site review in het rijtje van laatste forum berichten.
bedankt!
[edit]
no bad feelings... maar ik vind het jammer dat je toch besluit een topic op zo'n vieze manier te plaatsen als je dit soort reacties dan kan verwachten. Plaats hem gewoon in de koffiehoek waar de kern van dit topic hoort. Dan is er ook geen irritatie, de koffiehoek is niet voor niets verdwenen uit het "laatste forum berichten" overzicht.
[/edit]
Huh? Eerst zeg je dat er een nuttig topic van gemaakt moet worden, en dan zeg je dat ik het topic vies plaats?
Ik heb toch duidelijk mijn best gedaan er een site review van te houden. Kan iemand mij trouwens ook even melden waarom het topic is verplaatst naar een andere categorie zonder mij hiervan op de hoogte te stellen?
@henk
ik zei niet dat er een nuttig topic van gemaakt kan worden. Ik zei dat als deze uit dat rijtje weg is er plaats is voor echte site review topics. Kwestie van goed lezen:)
Het topic staat nu waar hij hoort, in de koffiehoek.